SVET – Francuska kompanija Thalys i njihova agencija Rosapark pokrenuli su još jednu istinski senzornu kampanju za promociju putovanja vozom.
Nakon što su pre dve godine zajedno lansirali kampanju zasnovanu na zvuku, „Sounds of the City“, kompanija je sada pokrenula kampanju „Scents of the City“, koristeći čulo mirisa kako bi posetiocima omogućili da „pomirišu“ destinacije na koje ih Thalys može odvesti.
Od 12. do 14. maja, francuska agencija Rosapark je napravila pop-up putničku agenciju u jednoj Briselskoj galeriji. Koristeći mirisne kuglice obešene sa plafona, agencija je pozvala posetioce da pomirišu arome prikupljene u Parizu, Amsterdamu, Kelnu i Briselu.
Više od 700 cevčica koje sadrže po 16 jedinstvenih mirisa za svaki grad nastalo je uz pomoć kompanije Drom Fragrances i stručnjaka za parfeme Elisabeth Carre. Šarene cevi, raspoređene u formi duge, označene su brojevima koji odgovaraju određenom mestu na karti, a hostese su pomagale posetiocima da na licu mesta rezervišu put.
Više informacija pročitajte na portalu AdWeek.