today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

PRimeri dobre prakse odnosa s javnošću

U cilju unapređenja saradnje i sistemske razmene znanja i veština između stručnjaka iz prakse, predstavnika akademske zajednice i studenata, Fakultet tehničkih nauka iz Novog Sada i Fakultet organizacionih nauka iz Beograda uz podršku Društva Srbije za odnose s javnošću, pokrenuli su izdanje publikacije „Primeri dobre prakse odnosa s javnošću“. Publikacija će se objavljivati jednom godišnje i sadržaće prikaze uspešnih komunikacionih projekata i kampanja iz Srbije i regiona.

Autori: Danijela Lalić, Tamara Vlastelica Bakić
Cena: 480 din
(knjiga može da se kupi u knjižari „Stylos“ na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu ili da se poruči preko mejla info@prhandbook.info, a cena se povećava za troškove dostave)
Izdavač: Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka
Edicija tehničke nauke – udžbenici, FTN izdavaštvo, Novi Sad 2011

O publikaciji:  „Primeri dobre prakse odnosa s javnošću“ omogućavaju da profesionalci upoznaju prvenstveno studente visokoobrazovnih institucija, ali i sve pojedince zainteresovane za profesionalni razvoj, istraživanje i usavršavanje u ovoj oblasti, sa izuzetnim komunikacionim strategijama i taktikama, kao i najaktuelnijim izazovima, mogućnostima i trendovima u praksi odnosa s javnošću.
Usled izuzetne kompleksnosti i multidisciplinarnosti odnosa s javnošću, metodologija komunikacionih projekata koju koriste organizacije i agencije prilično je heterogena. Urednice publikacije definisale su jedinstvenu metodologiju planiranja i realizacije kampanja odnosa s javnošću, prema kojoj su prikazane aktivnosti u odabranim primerima. Cilj ovakvog pristupa je da objavljeni primeri budu međusobno uporedivi, ali i da se buduće generacije praktičara odnosa s javnošću upoznaju sa sistemskim pristupom planiranja komunikacionih projekata koji daje najbolje rezultate. Ovogodišnja publikacija „Primeri dobre prakse odnosa s javnošću“ sadrži 16 studija slučaja različitih kompanija i četiri agencije (Chapter 4, Executive Group, McCann Erickson Public Relations i Prime Communications) iz Republike Srbije i regiona.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!