today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pored ovog italijanskog političara Trump izgleda kao svetac!

SVET – Jedna američka knjižara je na Facebooku koristila clickbait naslove, kako bi primamila ljude da više čitaju. Naslovi su zapravo bili sažeci radnje nekih od najpoznatijih klasičnih književnih dela.

Neki od naslova su glasili „Britanac umro nakon što je selfi krenuo po zlu“ (Slika Doriana Graya), „Tinejdžerka na prevaru navela dečka da se ubije“ (Romeo i Julija), „Kad je u redu vređati samohrane majke“ (Grimizno slovo), „Pored ovog italijanskog političara Trump izgleda kao svetac“ (Machiavellijev Vladar) itd. Kada bi korisnici kliknuli na linkove, otvorio bi im se blog post sa tekstom cele knjige.

Malo je verovatno da su se ljudi zadržali na blogu šest sati da pročitaju celo delo, ali knjižara The Wild Detectives tvrdi da im je „Litbaits“ doneo 14.000 odsto više prometa na sajtu i 150 odsto više angažmana posetilaca na Facebooku.

Više informacija pročitajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!