SVET – Effie Worldwide objavio je rezultate globalnog Effie indeksa efikasnosti koji prepoznaje i rangira najuspešnije globalne, regionalne i lokalne marketinške agencije, oglašivače i brendove čije su marketinške aktivnosti postigle najbolje rezultate na tržištu.
Effie Index ove godine sačinjen na osnovu više od 3.600 finalista i pobednika globalnih i nacionalnih Effie takmičenja održanih u periodu od 1. januara do 31. decembra 2016. godine.
Najefikasnijim brandom proglašen je Vodafon, a najefikasnijim oglašivačem na globalnom nivou proglašen je Unilever. BBDO Worldwide najefikasnija je agencijska mreža na svetu.
Najefikasnijom agencijom proglašen je Sancho BBDO iz Kolumbije, a titulu najefikasnije nezavisne agencije po drugi put odnela je ACG Advertising Agency iz Budimpešte. WPP Group najefikasnija je agencijska grupa i ove godine.
Detaljiniji spisak možete pronaći na www.effieindex.com.