SVET – Objavljen je Effie Index sačinjen na osnovu više od 3.000 finalista i pobednika globalnih i nacionalnih Effie takmičenja održanih u periodu od 1.1.2015. do 31.12.2015. godine.
Effie Worldwide objavio je rezultate globalnog Effie indeksa efikasnosti koji prepoznaje i rangira najuspešnije globalne, regionalne i lokalne marketinške agencije, oglašivače i brendove čije su marketinške aktivnosti postigle najbolje rezultate na tržištu.
Najefikasnijim brandom, ali i oglašivačem na globalnom nivou proglašena je Coca-Cola odnosno Coca-Cola Company, a Ogilvy&Mather najefikasnijom agencijskom mrežom na svetu.
Najefikasnijom agencijom proglašen je FP7/DXB iz Dubaija, a titulu najefikasnije nezavisne agencije odnela je ACG Advertising Agency iz Budimpešte. WPP Group najefikasnija je agencijska grupa.
„Gotovo 50 godine Effie predstavlja zlatni standard efikasnosti stoga ne čudi kako se Effie Index, sad već šestu godinu za redom, profilisao kao ključno merilo uspeha u našoj industriji“, izjavio je povodom objave Effie Indexa Neal Davies, predsednik i CEO Effie Worldwidea.
Hrvatske kompanije i brendovi su takođee uvršteni u Effie globalni Index efikasnosti. Imago reklamna agencija na globalnom nivou ostvarila je visoko 9. mesto na listi nezavisnih agencija. Na istoj listi nalazi se i Bruketa&Žinić OM, na 79. mestu.
Najefikasnijim hrvatskim oglašivačem proglašen je Franck, dok su najefikasniji hrvatski brendovi Ožujsko pivo i Franck Čipi čips.
Detaljiniji spisak možete pronaći na www.effieindex.com.