today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nagrade su motivacija da se radi još bolje!

Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2016. Tim povodom razgovarali smo sa Miladinom Miletićem, Art Direktorom agencije Popular Bruketa&Žinić OM, koja je prošle godine osvojila nagradu KAKTUS 2015 u kategoriji EVENT u integrisanoj kampanji za kampanju „Nešto lepo kao čokolada“.

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na KAKTUS 2015 i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Hteli smo da se malo zabavimo, naučimo nešto novo i odmerimo snage sa kolegama. Smatramo da je korisno videti izbliza kako ko radi, čuti neka nova mišljenja, razmeniti poneko iskustvo.

Šta se, po Vašem mišljenju, podrazumeva pod kvalitetnom kampanjom i idejom koja opstaje? Koje kampanje osvajaju nagrade?
Upečatljive ideje su one za koje kada ih čujemo imamo utisak da su oduvek tu, ali su tek sada osvetljene, a kvalitetne kampanje su one koje ih planom i izvedbom iznesu do uspešnog ishoda. Mislim da takve ideje i osvajaju nagrade.

Šta nagrade znače za agencije i koliko su važne?
Nagrade za agencije, tačnije ljude koje rade u njima znače ponos i motivaciju da se radi još bolje. Nažalost, bojim se da nagrade i dalje najveću težinu imaju u svetu agencija. Tržište još uvek nema puno interesovanja za naša nadmetanja.

Na koji način, po Vašem mišljenju, festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Razmenom znanja i iskustva pre svega. KAKTUS je mesto za upoznavanja i razgovore, a pored toga i pokušaj da se ka tržištu na kom radimo usmeri malo osvetljenja. KAKTUS vidim kao pokušaj organizatora da odgovori na izazov iz mog prethodnog odgovora.

Jedan trend koji će obeležiti 2016. u Srbiji – koji je to, po Vašem mišljenju, i zašto?
Smatram da ćemo imati sve više ne tako velikih, koliko pre dugotrajnih ideja koje u sebi imaju elemente neke društveno svesne inicijative. I taj trend me raduje.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!