Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2016. Tim povodom razgovarali smo sa Miladinom Miletićem, Art Direktorom agencije Popular Bruketa&Žinić OM, koja je prošle godine osvojila nagradu KAKTUS 2015 u kategoriji EVENT u integrisanoj kampanji za kampanju „Nešto lepo kao čokolada“.
Šta vas je motivisalo da prijavite radove na KAKTUS 2015 i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Hteli smo da se malo zabavimo, naučimo nešto novo i odmerimo snage sa kolegama. Smatramo da je korisno videti izbliza kako ko radi, čuti neka nova mišljenja, razmeniti poneko iskustvo.
Šta se, po Vašem mišljenju, podrazumeva pod kvalitetnom kampanjom i idejom koja opstaje? Koje kampanje osvajaju nagrade?
Upečatljive ideje su one za koje kada ih čujemo imamo utisak da su oduvek tu, ali su tek sada osvetljene, a kvalitetne kampanje su one koje ih planom i izvedbom iznesu do uspešnog ishoda. Mislim da takve ideje i osvajaju nagrade.
Šta nagrade znače za agencije i koliko su važne?
Nagrade za agencije, tačnije ljude koje rade u njima znače ponos i motivaciju da se radi još bolje. Nažalost, bojim se da nagrade i dalje najveću težinu imaju u svetu agencija. Tržište još uvek nema puno interesovanja za naša nadmetanja.
Na koji način, po Vašem mišljenju, festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Razmenom znanja i iskustva pre svega. KAKTUS je mesto za upoznavanja i razgovore, a pored toga i pokušaj da se ka tržištu na kom radimo usmeri malo osvetljenja. KAKTUS vidim kao pokušaj organizatora da odgovori na izazov iz mog prethodnog odgovora.
Jedan trend koji će obeležiti 2016. u Srbiji – koji je to, po Vašem mišljenju, i zašto?
Smatram da ćemo imati sve više ne tako velikih, koliko pre dugotrajnih ideja koje u sebi imaju elemente neke društveno svesne inicijative. I taj trend me raduje.