Međunarodna organizacija “Superbrands”, globalni autoritet na području brendinga, izabrala je agenciju McCann Podgorica kao jednu od najjačih tržišnih marki u Crnoj Gori za 2015/2016. godinu.
Superbrands predstavlja onu tržišnu marku koja pruža prepoznatljive emocionalne i opipljive vrednosti. Pri izboru i ocenjivanju Superbrand-ova uzimaju se u obzir četiri najznačajnija kriterijuma: kvalitet, pouzdanost, različitost i emotivna privlačnost.
“McCann Podgorica prepoznat je kao Superbrend što, kako same zaposlene u agenciji u Podgorici tako i ostale članice I&F McCann Grupe, u čijem sastavu posluje McCann Podgorica, čini izuzetno ponosnim i srećnim. Ovo je za nas velika čast, naročito imajući u vidu da je i sama I&F McCann Grupa ponela isto priznanje u Srbiji gde joj je i sedište. No, to je ujedno i obaveza, ali i podsticaj da nastavimo da budemo prepoznati po kvalitetu naših usluga, dubinskom poznavanju poslovanja klijenata, i, što je veoma važno, po primeni globalnog i regionalnog znanja, iskustva i standard, ali sa lokalnim pristupom prilagođenom potrebama svakog pojedinačnog klijenta i brenda”, kaže Vanda Kučera, direktorka korporativnih poslova I&F McCann Grupe.
Za izbor najboljih u Crnoj Gori konkurisalo je oko 600 tržišnih marki, kako crnogorskih, tako i međunardonih, raspoređenih u 23 kategorije, koje su odabrane na osnovu podataka vodećih crnogorskih marketinških agencija. Žiri je bio sačinjen od 50 uglednih i priznatih predstavnika crnogorske poslovne javnosti, stručnjaka i autoriteta iz oblasti poslovanja i marketinga, univerzitetskih profesora, predstavnika medija, te ljudi koji u svakodnevnom poslu imaju dodir sa poznatim svetskim i lokalnim brendovima.