today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

McCann Podgorica Superbrands u Crnoj Gori

Međunarodna organizacija “Superbrands”, globalni autoritet na području brendinga, izabrala je agenciju McCann Podgorica kao jednu od najjačih tržišnih marki u Crnoj Gori za 2015/2016. godinu.

Superbrands predstavlja onu tržišnu marku koja pruža prepoznatljive emocionalne i opipljive vrednosti. Pri izboru i ocenjivanju Superbrand-ova uzimaju se u obzir četiri najznačajnija kriterijuma: kvalitet, pouzdanost, različitost i emotivna privlačnost.

“McCann Podgorica prepoznat je kao Superbrend što, kako same zaposlene u agenciji u Podgorici tako i ostale članice I&F McCann Grupe, u čijem sastavu posluje McCann Podgorica, čini izuzetno ponosnim i srećnim. Ovo je za nas velika čast, naročito imajući u vidu da je i sama I&F McCann Grupa ponela isto priznanje u Srbiji gde joj je i sedište. No, to je ujedno i obaveza, ali i podsticaj da nastavimo da budemo prepoznati po kvalitetu naših usluga, dubinskom poznavanju poslovanja klijenata, i, što je veoma važno, po primeni globalnog i regionalnog znanja, iskustva i standard, ali sa lokalnim pristupom prilagođenom potrebama svakog pojedinačnog klijenta i brenda”, kaže Vanda Kučera, direktorka korporativnih poslova I&F McCann Grupe.

Za izbor najboljih u Crnoj Gori konkurisalo je oko 600 tržišnih marki, kako crnogorskih, tako i međunardonih, raspoređenih u 23 kategorije, koje su odabrane na osnovu podataka vodećih crnogorskih marketinških agencija. Žiri je bio sačinjen od 50 uglednih i priznatih predstavnika crnogorske poslovne javnosti, stručnjaka i autoriteta iz oblasti poslovanja i marketinga, univerzitetskih profesora, predstavnika medija, te ljudi koji u svakodnevnom poslu imaju dodir sa poznatim svetskim i lokalnim brendovima.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!