Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2017 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…
„Sem što je prestižna i relevantna nagrada Kaktus ima i dve vrlo bitne razlike u odnosu na druge festivale, a koje svakako doprinose zanimljivosti i raznovrsnosti takmičenja i podižu ga na viši nivo. Jedan rad može da se takmiči u više, ali da pobedi samo u dve kategorije (gde ima najbolje rezultate). Sem toga adaptirane inostrane kampanje neće biti uzimane u obzir. Mislim da su ovo snažni dodatni razlozi da se svakako uključite u ovo takmičenja.
Kao član žirija prvenstveno ću obratiti pažnju na rezultate koje je kampanja postigla, tj. na sve ono što su nam učesnici u takmičenju predstavili kao konkretan rezultat svog rada. Osim toga značajna mi je relevatnost korišćenih kanala komunikacije i alata upotrebljenih u kampanji, pa potom i zanimljivost i kreativnost ideja koje su ugrađene u prijavljene radove.“ Miloje Sekulić, E-PR i suosnivač agencije Homepage
Konkurs za nagrade KAKTUS 2017 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs