Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2017 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…
„Nacionalni festivali su dobar motor za opšti viši nivo kreativnosti oglašavačke industrije svake države, u kojoj relevantan nacionalni festival uopšte postoji. Agencije i klijenti na pozornicu uglavnom stave više radova, koji predstavljaju njihov „the best of“ i bore se sa širim arsenalom u odnosu na konkurenciju, s kojima se bore i svaki dan na tržištu. S tim u vezi može svako dati još malo više od sebe i već u fazi pripreme kampanje napravi razliku između „najboljeg rešenja“ i „najboljeg rešenja između svih najboljih rešenja“, kako u smislu glavne ideje, kako i u smislu ekzekucije, krafta itd. I tako se vidi ko najviše puta trči extra mile i gura granice, da bi za brend napravio bolje od najboljeg i postigao sjajne rezultate. I klijenti vole raditi sa takvim agencija. Vole i nagrade.
Kao član regionalnog žirija, očekujem više prosečnih radova, a u isto vreme radove, koji su sjajni i koji će celoj industriji pokazati kako treba da se radi. Takvih radova želim videti u najvećoj mogućoj meri. Prilikom ocenjivanja radova najviše ću obratiti pažnju na relevantna rešenja, iznenađujuće ideje i sjajnu ekzekuciju.“ Tine Lugarič, Creative Director, Luna TBWA (Slovenija)
Konkurs za nagrade KAKTUS 2017 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs