Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2016 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…
„Prijavite obavezno radove na KAKTUS jer ćete sigurno dobiti, nešto. Zabavu, dublji uvid u kampanju, više posla koji volite, kritike kolega iz struke, a možda i nagradu.“ Igor Grmuša, Igor Grmuša, Country Manager, Degordian
„Prijavljivanjem vaših kampanja na Kaktus, ne prijavljujete se samo za nagradu već dajete satisfakciju zaposlenima koji cele godine rade ne samo da bi zadovoljili zahteve klijenata već i grade imidž vaše agencije. Upravo zbog toga je ovo za nas, ljude iz marketing industrije, prilika da pokažemo svojim kolegama šta smo to napravili drugačije od svih ostalih i kako je taj pristup pomogao brendu u ostvarivanju biznis rezultata. Prijavite se na Kaktus i učinite da vaši zaposleni budu ponosni na svoju agenciju i svoj doprinos u protekloj godini.“ Oliver Noveski, Digital Account Manager u agenciji Brand Union, Makedonija
Konkurs za nagrade KAKTUS 2016 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs