REGION – Mladi kreativci imaju mogućnost pripremiti najbolji i najkreativniji plakat na temu jačanja robne marke pod naslovom: Ljubljana – grad za doživljaj kulture i umetnosti. Radove koje budu pripremili mladi bubnjari ocenjivaće petočlani žiri koji će voditi Tereza Svěráková, glavna kreativna direktorka Y&R Češka.
Autore najboljeg plakata grad Ljubljana će nagraditi sa 3.000 evra, a Golden Drum sa punom kotizacijom za lično učešće na Golden Drumu 2018. Autori drugog i trećeg nagrađenog plakata dobiće punu kotizaciju za Golden Drum 2018. Na takmičenje se mogu prijaviti mladi kreativci iz cele Evrope i Kine koji su mlađi od 30 godina. Rok za prijavu radova je 4. septembar 2017., a prijavni sistem je zvanično otvoren.
Zadatak mladih bunjara je kreativna i dizajnerska realizacija korporativnog plakata i slogana na temu jačanja robne marke. Na svoj način prenesite poruku: Ljubljana – grad za doživljaj kulture i umetnosti. Plakat treba da bude kreiran tako da omogući ralizaciju serije plakata i aplikacije na sve komunikacijske kanale (komunikacija na digitalnim medijima, štampani oglasi …). Treba se fokusirati na jednu temu i to u konceptu jačanja robne marke i to komunicirati.
Više o takmičenju za mlade drumere na linku: goldendrum.com/sl/tekmovanje-mladih-bobnarjev