SVET – Kako bi im olakšala snalaženje u svetu tržišnog komuniciranja, EACA upozorava agencije na važne promene, aktuelne probleme i direktive iz industrije.
Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) svakodnevno zastupa interese agencija, a kako bi osigurala njihovo slobodno i odgovorno poslovanje, delovanje EACA-e usmereno je prema svim relevantnim regulativama na nivou Evropske unije.
S obzirom na to da se industrija oglašavanja suočava sa značajnim izazovima, počevši od oglašavanja alkoholnih pića, pa sve do problematike digitalnih prevara, regulacije zaštite podataka i sl., u svojoj publikaciji EACA navodi ključne teme kako bi agencijama omogućila bolje razumevanje industrije oglašavanja te im dovoljno rano skrenula pažnju na promene kako bi za njih bile upotpunosti spremne.
Poslednji izveštaj obuhvata stajalište EACA-e u kontekstu predloga ePrivacy direktive, te se bavi pitanjem samoregulacije i profilisanja.
Više informacija pronađite linku: EACA-what an agency needs to know.pdf
Izvor: HURA