today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BOKS: Parovi, samo u rukavicama

26. avgust, Las Vegas, Nevada.
Reka ljudi se smrknuto razliva iz T-Mobile arene i plovi prema svojim automobilima i domovima. Mejveder i Mekgregor su odboksovali svoje. I bukvalno i metaforički.

Kada je nakon podužeg međusobnog treš toka na društvenim mrežama konačno zakazan meč između pomenutog dvojca, javnost je bila u ekstazi. Najavljivan je meč godine, decenije, veka. No, to nije ništa neobično kada Mejveder boksuje. A nije neobičan ni ishod borbe. Dosadašnji učinak mu je 49 pobeda i 0 poraza.

U svakom slučaju, predstava je mogla da počne.

„Money“, kako glasi Mejvederov nadimak, je po drugi put izašao iz penzije kako bi stao na crtu mladom Mekgregoru. I imao je debeo razlog za to. Prema nekim procenama, od borbe bi trebalo da zaradi oko 100 miliona dolara, dok bi Mekgregoru pripalo oko 75 miliona. Taj novac mora da se zaradi. Ali on se ne zarađuje u ringu, ne. On se zarađuje na društvenim mrežama, pres konferencijama… Novac se zarađuje „prljavim pričama“, predstavom. Jer to je ono što javnost želi da vidi i u čemu uživa. Zato je čitav ovaj spektakl daleko bliži kečerima (inače toliko popularnim u Sjedinjenim Američkim Državama) nego li pravom sportskom događaju. Ovo je predstava, „rijaliti šou“. U zemlji gde je predsednik negdašnji Bog rijalitija… Mislim, nemam ništa protiv, sve kul. Samo kažem…

Čitava predstava se odvija u pet činova. Prva četiri su već odigrana i to još u julu. Naime, organizovane su pres konferencije u 4 različita grada (Los Anđeles, Njujork, London, Toronto), gde su bokseri najavljivali spektakl provocirajući jedan drugog (klasika). Događaji su strimovani uživo na digitalu i beše to jako fino prihvaćeno i ispraćeno.

A glumci Mejveder i Mekgregor sjajno igraju svoje karaktere. Nude javnosti baš ono što želi da vidi. Ili ne baš? Po nekim informacijama, karata za spektakl i dalje ima. A to negde sugeriše da je neko zakazao – scenaristi, reditelji ili glumci?

2. maj 2015, Las Vegas, Nevada.
Reka ljudi se smrknuto razliva iz T-Mobile arene i plovi prema svojim automobilima, domovima. Mejveder Jr. i Pakjao su odboksovali svoje. I bukvalno i metaforički. Dugo najavljivani meč veka, borba za večnost je završena. I bila je užasno, užasno dosadna.
No, kao i sada, čitava fama je trajala mesecima oko toga. Nekako je u ljudskoj prirodi da bude na strani slabijeg. Pre borbe sa omalenim Menijem Pakjaom, gotovo celokupna javnost je redom stala iza smernog, finog, vaspitanog Filipinca. Meni vs Mani. Jebeš ga, i ja sam ga zapratio na Fejsbuku i nadao se da će Meni razbiti tu „malu, umišljenu, bogatašku p…“.
Ne pratim to inače, ali šta da se radi. Ponese te ta celokupna histerija.

Bezobrazan, direktan, antipatičan, arogantan. Fićfirić u tigrastom autfitu koji se razbacuje novcem. Money Mejveder svoj karakter igra besprekorno. Što se ono kaže – on je tip kojeg voliš da mrziš. A Mekgregor? Sama činjenica da je došao u situaciju da učestvuje u borbi decenije, veka, milenijuma (jednoj od mnogih) govori za sebe. Prljavi, mali Irac, britkog jezika i neoubazdanog karaktera je pravi ljubimac navijača na društvenim mrežama. Mejveder ovog puta nema preko puta sebe finog, vaspitanog, zalizanog momčića, već pravog pravcatog probisveta. Antijunak u svom punom sjaju. Bukvalno razvaljuje Mejvedera verbalno. Uostalom, evo jednog detalja iz predstave:

Mejveder: I’m 40 but I look 20..
Mekgregor: And act 10!

To dovoljno oslikava karakter Mekgregorovog lika. A osim na verblanom planu, Irac „ubija“ Mejvedera i na društvenim mrežama. Premda ima manji broj pratilaca, broj retvitova i lajkova je daleko veći. Takođe, interakcija sa fanovia je jača, rič takođe. U prethodnih 12 meseci je prikupio preko 12 miliona novih fanova, a Mejveder tek negde oko 3 i po. Uostalom, evo kakva je na Tviteru reakcija na tvitove koji najavljuju meč.

Takođe, promocija po društvenim mrežama, međusobne razmirice, ali i sama borba su dovoljan podsticaj za fanove da sami kreiraju svoj sadržaj. I to dobar.

Epilog borbe:
Koga briga. Što kaže Moskri – važan je šou.

Autor teksta:
Marko Jovanović, Copywriter, OvationBBDO

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!