Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 89

Kako privući pažnju korisnika i inicirati rast brenda?

Kompanija Teads se predstavila na 15. Weekend Media Festivalu u Rovinju sa veoma zanimljivim i konkretnim primerima iz oblasti kreativnih rešenja kao i iz perspektive privlačenja pažnje i ukazala na njihov značaj i uticaj na rast brenda u ekosistemu digitalnog oglašavanja.

Podaci iz Teads studija govore da 2/3 medijske efikasnosti vođeno kreativnim rešenjima. Kreativno osmišljene kampanje donose čak 11 puta veći ROI od kampanja koje nemaju osmišljen kreativni koncept. Napravljena je paralela između statičnih i video vizuelnih rešenja i pokazalo se da pokret, odnosno video rešenje značajno povećava pažnju, kao i da utiče čak 58% na povezanost sa brendom. Dovoljan je samo suptilan pokret da napravi razliku u smislu pažnje između statične i dinamičke kreative. Interaktivni oglasi povećavaju naklonost prema brendu i sve ovo govori u prilog tome da bi video kreative trebalo da budu na prvom mestu prilikom planiranja kampanje. Pored toga, kao najefikasnije kampanje su se pokazale one gde su objedinjene kreativne strategije povezane putem različitih platformi.

Velika prednost i prilika koju Teads nudi je prilagođavanje oglasnih rešenja različitim platformama, kao na primer – jedan TVC spot može veoma jednostavno da se optimizuje specifičnim i jedinstvenim efektima koje Teads nudi uz kreativno rešenje za mobilne uređaje, koje povećava interakciju i procenat odgledanog videa.

Teads je u saradnji sa Dentsu International uradio istraživanje na temu tzv “ekonomije pažnje”. Istraživanje je pokazalo da vrhunski izdavači podstiču veći angažman od društvenih medija. Naime, identifikovano je nekoliko ključnih pokretača pažnje: vreme provedeno u gledanju, kreativna rešenja i izbor korisnika.

Oglasna rešenja optimizovana za Teads platformu dobila su rast pažnje od 49% u odnosu na standardne verzije oglasa. Teads interaktivni formati prikaza koji su dizajnirani za mobilne uređaje takođe su bili veoma dobri u privlačenju i zadržavanju pažnje, generišući 3 puta više pažnje od standardnih oglasa. Sada je vreme da se odgovorno oglašavate i krenete putem poštovanja korisnika i privlačenja pažnje kvalitetnim i relevantnim sadržajem i oglasnim rešenjima, ne samo zato što je to dobro za društvo, već zato što je dobro za vaš poslovni put. Ukoliko ne postoji odgovorno i relevantno ponašanje prema publici koja konzumira digitalni sadržaj, neće biti načina da dođemo do nje za nekoliko godina.

Nakon zanimljivog i korisnog predavanja, kompanija Teads je organizovala koktel za posetioce koji su prisustvovali prezentaciji, kao i za goste koji su naknadno došli. Druženje je bilo odlično mesto za razmenu mišljenja i iskustava stalnih Teads-ovih klijenata, kao i za pitanja i upoznavanje sa potencijalnim klijentima koji su bili brojni na samoj prezentaciji u prepunoj sali na Weekend Media Festivalu.

O Teadsu
Naime, radi se o globalnoj digitalnoj medijskoj platformi za plasiranje naprednih oglasnih rešenja, stavljajući kvalitet na prvo mesto. Kompanija mapira izazove sa kojim se susreću svi koji se ozbiljno bave digitalnim oglašavanjem i nudi brza i efikasna rešenja, tako da su inovacije srž poslovanja ove kompanije. Teads sarađuje sa vodećim medijskim kućama, agencijama i oglašivačima sa timom od 1200+ ljudi na 32 tržišta, među kojima je i Srbija.

Od kontroverzne platforme do korisnog alata za učenje i informisanje – TikTok i medijska pismenost

Medijska pismenost je u posljednje vrijeme pojam koji nam je preplavio kako online tako i offline život – slušamo o tome na vijestima, čitamo na portalima ali i učestvujemo u diskusijama sa prijateljima, kolegama i porodicom. Nekada je pojam pismenosti predstavljao osnovnu vještinu – mogućnost čitanja, pisanja i razumijevanja. Danas je taj pojam dosta širi i obuhvata mnoge sfere života, pa tako možemo govoriti o medijskoj, digitalnoj, ekonomskoj ili zdravstvenoj pismenosti. Sve te „vrste” pismenosti su nam nužne kako bismo se snalazili u moru informacija koje nam se svakodnevno i nemilosrdno serviraju, znali kako i koje od njih da usvojimo, te da vješto manevrišemo u kompleksnom medijskom svijetu.

Nova tehnologija nam donosi i novi način učenja – prije bismo potrošili sate i sate lutajući po knjigama i različitoj vrsti literature tragajući za odgovorima, usput se informišući i o drugim, u tom trenutku možda manje nam bitnim stvarima. Ni danas, kada u te svrhe koristimo internet, nije mnogo drugačije. Jedino što se promijenilo jesu različiti izazovi sa kojima nas ta tehnologija suočava.

Medijska pismenost je posebno važna, budući da u današnjem digitalnom svijetu svako (i pod time mislim *doslovno* svako) ko ima pristup internetu može biti i kreator sadržaja. Koristeći bilo koju od medijskih platformi ili društvenih mreža, može podijeliti svoju ideju, napisati tekst na blogu, odgovoriti na komentar na Facebook-u, iznijeti svoje mišljenje putem Reels-a ili Story-a na Instagramu, ili na bilo koji drugi način u svijet “pustiti” određenu informaciju ili više njih. Pored svih izazova digitalnog svijeta i slobode koju u njemu imamo, potrebno je vratiti se i na ono što sam prethodno spomenula kao misao – sve ove platforme donose nam i mogućnost efikasnog učenja i informisanja – ukoliko znamo kako da ih koristimo.

Jedna od kontroverznijih društvenih mreža o kojoj je bilo riječi kako u lokalnim tako i u stranim medijima je TikTok. Pregršt senzacionalnih naslova na svakom „koraku”: od toga da ugrožava nacionalnu sigurnost, utiče negativno na mentalno zdravlje djece, preko problematičnih challenge-a koji su „rođeni” na toj platformi pa sve do članaka koji nam nude „10 razloga zašto TikTok nije dobar ni za koga”. Lansirana sad već davne 2016. godine u Kini, odavno obara rekorde posjećenosti – posebno među mladima. Prema najnovijim podacima same kompanije, na TikToku je trenutno 1.39 milijardi korisnika. Ako želimo to postaviti u širi kontekst – korisnici TikTok-a čine preko 20% ukupnih korisnika interneta.

Ove godine, kao Propulsion, sproveli smo istraživanje među mladima, zajedno sa organizacijom CeSID, a u okviru programa Nova pismenost koji partnerski implementiramo sa Američkom agencijom za međunarodni razvoj (USAID). Istraživanje pokazuje da čak više od polovine mladih (tačnije 59%) TikTok koristi redovno (barem jednom ili više puta dnevno), u prosjeku provodeći na toj društvenoj mreži nešto više od 80 minuta svaki dan. Veći procenat mladih koristi TikTok i kao sredstvo informisanja.

Kao neko ko se može nazvati redovnom korisnicom tek u posljednjih desetak mjeseci, moram priznati da sam prethodno, barem u određenoj mjeri, bila pri stavu da TikTok kao platforma ima vrlo minorne benefite. Sjećam se kako smo se, onomad, u kancelariji podijelili na dvije pozicije – jedni za pros, drugi za cons TikTok-a, postavljajući ga u kontekst medijske pismenosti i pokušavajući razložiti na sitne faktore sve njegove vrijednosti, ali i one „ozloglašene” pojedinosti. Našla sam se, kako to uvijek i ide, u ekipi pros i nije mi teško prisjetiti se koliki napor je bilo potrebno uložiti da bih razmišljala u smjeru koji se poprilično kosi sa mojim ličnim uvjerenjem. Sada su, jelte, stvari umnogome drugačije.

Nakon skoro godinu dana redovnog korištenja TikTok-a, pri čemu naravno mislim na ono svakodnevno i u više navrata, poprilično sam svjesna svih “zamki” koje sa sobom donosi, ali i ogromne informativne vrijednosti koju sadrži. S obzirom da algoritam poprilično dobro obavlja svoj posao i u tom pogledu se osjećam zaštićeno od sadržaja koji ne želim gledati, TikTok mi omogućava da na vrlo zanimljiv način budem informisana i širim svoje znanje, bilo da se radi o gorućim aktivističkim inicijativama, učenju jezika, psihologije ili različitim tips and tricks koje mi poprilično olakšavaju život kada je u pitanju rad u Excel-u. TikTok je čak pokrenuo i vlastitu inicijativu #LearnOnTikTok, kojom se podržava čitava lepeza edukativnih sadržaja.

Zato je sada, kad smo više nego ikada izloženi najrazličitijim vrstama informacija, ključno da posjedujemo vještine medijske pismenosti – razlikovanje informacije od dezinformacije, provjeravanje izvora, ali i da kao mediji, što danas svi jesmo, vodimo računa o podacima koje dijelimo sa drugima. Ne samo kako bismo se zaštitili u online svijetu, već i da bismo na pravi način koristili njegov puni potencijal.

Za Marketing mrežu tekst napisala: Vildana Saračević, Program Officer, Propulsion 

 

Počinju nominacije za SAM Godišnju nagradu

U biznis svetu inspirativnost i motivaciju razvijaju i šire oni o kojima se priča, koji hrabro posluju negujući poseban sistem vrednosti i pružajući primer ostalima. Oni postižu rezultate vredne pažnje, oni su menadžeri i kompanije koji se izdvajaju svojim poslovanjem i kulturom, doprinosima, inovativnim pristupima, brizi o okolini i svojim zaposlenima. Prestižno priznanje „SAM Godišnja nagrada“, najbolja je potvrda predstavnika ovih vrednosti u poslovanju.

Izložba Now&10 by 1664 Blanc od 17. do 21. oktobra

Povodom jubilarnog 10. rođendana, Marketing mreža, uz podršku brenda 1664 Blanc, organizuje izložbu kampanja koje su obeležile prethodnih deset godina u Srbiji. Izložba Now&10 biće održana od 17. do 21. oktobra u Ušće Shopping Centru (III sprat) i biće otvorena za javnost.

U hrvatskom IT sektoru žene su u proseku potplaćene

REGION – Hrvatski startup TABU.hr, nastao pod okriljem fabrike startupa Bornfight, nastavlja sa razbijanjem tabu tema. Već neko vreme podižu prašinu objavom analize plata u IT sektoru, a sad su objavili i još jednu analizu: poređenje plate po polu, koja pokazuje kako su u proseku u hrvatskom IT-u žene manje plaćene od muškaraca.

Transparentnošću informacija protiv diskriminacije

„Kao i kod generalnog TABU istraživanja, gde TABU svakom zaposlenom u IT-u pomaže saznati kako se kotira u odnosu na tržište i izbori se ako je potplaćen, s ovim reportom se nadamo pomoći ženama da izjednače platu i u odnosu na generalni prosek i u odnosu na prosek njihovih muških kolega. Verujemo da se uz pomoć transparentnosti informacija diskriminirajuće prakse poput ove mogu promeniti“, kaže Ines Rudan iz Bornfighta.

Analiza po senioritetu

U TABU je do sada uneto 18.634 plata. Kada validiraju sve podatke, izraženo u procentima, u TABUu je srazmer polova 74% muškarci, 26% žene. Većina unosa, nezavisno o polu je na middle senioritetu, ali udeo žena na seniorskim pozicijama opada u odnosu na muškarce.

Pored toga, taj mali udeo žena potplaćen je u odnosu na muškarce.

Muškarci na junior pozicijama u proseku su plaćeni 8.015 kn mesečno, a žene 7.605 kn, što je za 5% manje. Na middle pozicijama muškarci prosečno zarađuju 11.843 kn mesečno, a žene 10.674 kn (10% manje), dok je na seniorskim pozicijama najveći nesrazmer: muškarci su u proseku plaćeni 16.887 kn mesečno, a žene 13.899, čak 18% manje od svojih muških kolega.

Analiza po godinama iskustva

Prema uzorku prikupljenim TABU upitnikom, jedino u rangu početnih pozicija, sa manje od 1 godine iskustva, žene su za 197 kn (+3%) više plaćene od muškaraca. U ostalim rangovima godina iskustva, žene su, bez izuzetka, u proseku manje plaćene od muškaraca, a ta je razlika još veća u rangovima sa više godina iskustva.

Na primer, muškarci sa jednu do dve godine iskustva su za 2% više plaćeni od žena s istim iskustvom, oni koji imaju četiri do osam godina radnog iskustva su za 14% više plaćeni od žena, a oni s preko 30 godina iskustva su za čak 23% više plaćeni od koleginica s istim stažem.

Više informacija na https://rezultati.tabu.hr

M2 Communications i Confiva uvode inovativne platforme za virtuelne i hibridne događaje

0

Kompanija Confiva, koja stoji iza vodeće evropske platforme za virtuelne konferencije i M2Communications, agencija za kreiranje i upravljanje događajima u regionu, objavili su svoje strateško partnerstvo koje će tržištu Srbije i Crne Gore omogućiti korišćenje najnaprednije interaktivne platforme za virtuelne i hibridne događaje.

Ova saradnja korisnicima će omogućiti kompletno rešenje za prodaju, pristup i održavanje virtuelnih i hibridnih događaja. Confiva i M2C će ponuditi tržištu opciju „usluge kojom se upravlja“, što znači da se organizatori različitih vidova događaja mogu prevashodno fokusirati na sadržaj, a ne na samu tehnologiju.

Miro Antić, partner i CXO agencije M2C izjavio je da će ova saradnja ”omogućiti moderan, bezbedan i inovativan način za organizaciju hibridnih i virtuelnih događaja. Imajući u vidu eru digitalizacije i okolnosti u kojima se industrija event i live komunikacija vratila u normalne tokove, hibridna rešenja su tu da pruže podršku i daju dodatnu vrednost njihovim krajnjim korisnicima, kojima će se na taj način nuditi i sve bolja iskustva”.

Jaka Gornik, generalni direktor kompanije Confiva rekao je da se “uključivanjem snažnog lokalnog partnera, kao što je M2Communications, otvara prostor da ponudimo globalno rešenje vezano za onlajn i hibridne događaje sa integrisanim lokalnim znanjem i podrškom. Na ovaj način delujemo globalno, ali razmišljamo lokalno, nudeći našim klijentima na ovim tržištima veću sigurnost pružene usluge. Naš krajnji cilj je da ponudimo jedno mesto gde naš novi partner igra veoma važnu ulogu.”

Sektor softvera za hibridne i virtuelne događaje doživeo je značajan razvoj tokom pandemije i analitičari očekuju da će se taj trend nastaviti, jer događaji novog formata koji su se u međuvremenu razvili i dalje ostaju prisutni na tržištu, a vidljiv je i porast broja hibridnih događaja koji pomažu organizatorima da ostvare svoje ciljeve uz olakšavanje učešća i interakcije između žive i virtuelne publike.

Čak 17 timova učestvuje na takmičenju KAKTUS Talents (powered by SBB)!

Čak 17 timova mladih talenata iz agencija u Srbiji, starosti do 32 godine, prijavilo se na takmičenje KAKTUS Talents (powered by SBB). 

Ove godine mladi talenti pokazaće svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imaju zadatak da odgovore na brief u roku od 48 sati.

Žiri KAKTUS Talents Award čini 15 uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije, kao i predstavnik socijalnog udruženja. Ove godine žiri, na čelu sa Minjom Jugović Janjić, direktorkom marketinga i komunikacija kompanije SBB, radiće u sastavu Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director, SIVO; Vladimir Ćosić, Creative Director, Represent Communications; Danka Trbojević, Managing Director, Drive Agency; Marija Lončar, Creative Director, DNA Communications; Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director, Friday; Darko Burčul, Chief Marketing & PR, Infostud 3; Maja Grbović, Head of Media & Digital Transformation Lead, Mercator-S; Đorđe Jovanović, Marketing Director, Xiaomi Balkan; Velibor Mudrić, Regional Brand Manager, Frikom; Aleksandar Ružesković, Marketing Director, Forma Ideale; Vladimir Latinović, Marketing Manager, Atlantic Štark; Zorana Antić, Marketing Director, Bambi; Stefan Despotović, Head of PR, NIS i Jovan Bugarčić, Marketing Director, Imlek.

Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom udruženju na čiji brief su mladi talenti imali zadatak da odgovore.

Dan briefiranja zakazan je za 28. septembar. 

Više informacija o takmičenju i festivalu možete pronaći na sajtu Kaktus 2022.

Čak 250 radova u konkurenciji za nagrade KAKTUS 2022!

Osmi po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada KAKTUS by 1664 Blanc izazvala je ogromno interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Na konkurs za nagrade KAKTUS 2022, koji organizuje Marketing mreža, uprkos izazovima na tržištu, pristiglo je čak 250 prijava, što je najviše od kada je festival ustanovljen 2015. godine.

„Ovo je zaista ogroman uspeh kreativne industrije u Srbiji. Agencije i kompanije još jednom su dokazale da, bez obzira na izazove i teške uslove, kvalitetne ideje i kreativnost uvek opstaju! Baš kao i kaktus u pustinji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, i dodala: „Kvalitet pristiglih radova je zaista na visokom nivou. Žiri će imati veoma težak zadak, a ono što možemo da obećamo jeste fer, transparetno i stogo glasanja. Srećno svima u nastavku takmičenja i neka najbolji pobede!“

Nagrade se dodeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Najviše prijavljenih radova pristiglo je u kategorijama Pojedinačni radovi – TV, Social Media, Influencer marketing, kao i Brand Awareness integrisana kampanja i Profitna integrisana kampanja. 

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2022 je nova kategorija – Integrisana kampanja na temu medijske i digitalne pismenosti. U ovoj kategoriji biće dodeljena nagrada za najuspešniju integrisanu kampanju za čiju realizaciju je korišćeno minimum tri kanala/alata komunikacije, a koja je za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. U ovoj kategoriji mogu biti prijavljene i CSR kampanje čiji je cilj bio medijska, informaciona i digitalna pismenost.

Pored toga, Marketing mreža, prvi put ove godine, dodeliće priznanja najuspešnijim stručnjacima iz agencija u Srbiji – KAKTUS All Stars. Cilj KAKTUS All Stars nagrade jeste da podstakne i motiviše stručnjake iz agencija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Ovom nagradom, Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju kreativne industrije u Srbiji.

Nominovani za KAKTUS All Stars priznanja su svi stručnjaci iz agencija u Srbiji koji su prijavili svoje radove za tradicionalne KAKTUS 2022 nagrade. Ove godine nagrade će biti dodeljene u 11 kategorija. Spisak kategorija, kao i kriterijumi po kojima će se odrediti dobitnici KAKTUS All Stars priznanja dostupni su na sajtu KAKTUS ALL STARS.

Nagrade će biti svečano dodeljene na 8. nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2022, koji će biti održan 1. i 2. novembra u hotelu Mona Plaza Beograd, pod sloganom „Samorefleksija“.

O tome ko će dobiti tradicionalne KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Bojan Brukner, Creative Director, Leo Burnett Beograd; Bojana Nenadović, Marketing Director, Coca-Cola HBC; Ivan Radojević, Client Service Director, Real Grupa RGS; Ivana Kozličić, RRP Marketing Communication Manager SEE, Philip Morris International; Ivo Matejin, Partner & Creative Director, Propulsion; Katarina Šibalić, Marketing Director, Strauss Adriatic; Kristina Jovanović, Senior Art Director, McCann Beograd; Milan Perić, Marketing & Communications Director, Carlsberg Srbija; Nataša Pavlović, Chief Marketing Officer, Mercator-S; Nikola Vuković, Managing Partner, Evoke Group; Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, PepsiCo; Sanja Gajić, Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy; Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager UBBAI Region, MARS; Vladimir Aranđelović, Digital Director, Direct Media United Solutions i Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO.

Regionalni žiri ove godine činiće: Barbara Filipčić, Marketing Manager, IKEA SEE (Hrvatska); Danilo Kalezić, Senior PR, Communications & Events Manager, Porto Montenegro (Crna Gora); Iva Kaligarić, Managing Director, Señor (Hrvatska); Krešimir Katić, Head of Marketing, Market Research & Customer Experience, Zagrebačka banka (Hrvatska); Ksenija Planić, Creative Director, Bild Studio (Crna Gora); Maja Naumovska Saveska, Head of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje (Severna Makedonija); Marina Bolanča, Managing Director, Abeceda komunikacije (Hrvatska); Marina Burazer, Group Marketing Director, Fortenova Grupa (Hrvatska); Medeja Kraševec, Creative Director, Luna\TBWA (Slovenija); Milena Jakovljević, Strategy Director, DROM Agency (Slovenija); Miha Bevc, Partner & Creative Director, Herman&partnerji (Slovenija); Stipe Bačić, Account Director, Šanavala Concept Store (Hrvatska); Tomaž Apohal, Creative Director, Yootree (Slovenija); Vanja Činić, Creative Director, Bruketa&Žinić&Grey (Hrvatska) i Vladimir Ristevski, Partner & Creative Director, Piksel LTD (Severna Makedonija).

Više informacija o festivalu i nagradama dostupno je na sajtu www.kaktus.rs.

Prijatelj brenda, više od lojalnog potrošača

0

U savremenom okruženju koje nam svakodnevno nudi obilje informacija, inovacija i primamljivih ponuda, odnos prema brendovima se značajno promenio. Brendovi se susreću sa izazovom koji se ne odnosi samo na pitanje kako da bude izabran, već i na to kako da svog korisnika zadrži i izgradi lojalnost. Percepcija koncepta lojalnosti prema brendu se izmenila što zahteva da i sami brendovi ovoj temi pristupe na drugačiji način. Danas je tržišni imperativ izgraditi bliskost potrošača sa brendom zasnovanu na dvosmernoj komunikaciji, podršci i uzajamnom poverenju.

IQOS, kao inovativan brend sa jasno definisanom  misijom kreiranja sveta bez duvanskog dima, ponudio je punoletnim pušačima koji ne žele da ostave duvanske proizvode, bolju alternativu od nastavka pušenja konvencionalnih cigareta. Iako je ova ideja oko koje gradimo IQOS brend prilično mlada, IQOS je za relativno kratko vreme stekao poverenje i privukao oko 19 miliona korisnika širom sveta. IQOS zajednica postoji i u Srbiji i povezuje se oko iskustava koje IQOS kreira na osnovu interesovanja i preferencija svojih članova.

Tako velika IQOS zajednica je i nama bila inspiracija. Odlučili smo da pozovemo naše korisnike da postanu zaštitna lica našeg brenda i dobiju mogućnost da svoje IQOS priče podele sa celim svetom i tako inspirišu sve one koji traže bolje alternative. Ovo je bila sjajna prilika i za bolje upoznavanje sa našim korisnicima iz Srbije. Tim povodom smo organizovali Casting Call, projekat osmišljen da bi se pronašli lokalni predstavnici koji su zainteresovani za učešće u globalnoj IQOS kampanji. Bili smo oduševljeni brojem prijava za naš lokalni kasting – Lice svetske IQOS zajednice. Korisnici IQOS-a želeli su da iskažu svoju privrženost brendu i podele svoja iskustva i razloge prelaska na IQOS, a mi smo dobili priliku da ostvarimo direktan kontakt sa ovim pojedincima koji su već napravili bolji izbor od nastavka pušenja cigareta.

Pokazalo se da su oni već uveliko ambasadori naše brend vizije, koji su iz sopstvenog iskustva doživeli sve benefite koje je IQOS doneo u njihove živote, i da svakodnevno autentično, iskreno i uverljivo svedoče i inspirišu svoje okruženje. Tako je nastao IQOS&Friends program. Prihvatajući ideje i sugestije svojih  najvernijih korisnika, zajedno smo kreirali platformu koja ima za cilj da dalje aktivno širi misiju IQOS brenda – za svet bez duvanskog dima.

IQOS&Friends program tako postaje jedinstveni društveni krug, zajednica u kojoj naši posvećeni potrošači imaju mogućnost da dele svoje rituale, da prvi saznaju zanimljivosti i novosti o IQOS brendu i da ih dele sa svojim krugom prijatelja i poznanika, punoletnih pušača ili korisnika IQOS-a.

Ovo je samo jedan primer u kom pravcu danas treba da ide odnos brenda i potrošača povezanih zajedničkom vizijom, kako mi kao brend radimo na razvijanju iskrenih i prijateljskih veza u kojima brend i potrošač zajedno idu napred, jer najbolji način da steknete i sačuvate prijatelja je da i sami budete prijatelj.

*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin, koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.

Promo tekst: Philip Morris International

 

 

 

Dodeljene nagrade Golden Drum 2022!

REGION – Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum završen je 23. septembra svečanom dodelom nagrada koju je omogućio Mastercard. Festival je nakon dve godine održan uživo, ove godine prvi put na Weekend Media Festivalu. Agencija godine je već treću godinu zaredom Publicis Italija, pa je tako doprinela ukupnom uspehu agencijske mreže Publicis koja je sa najviše bodova proglašena Agencijskom mrežom godine.