Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

HURA: Prihodi agencija za tržišno komuniciranje u prošloj godini porasli za četvrtinu

REGION – Agencije članice hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA), koje predstavljaju tri četvrtine ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji, u 2021. godini prihodovale su ukupno 2,2 milijarde kuna (oko 290 miliona evra), što je porast od oko 25 odsto u odnosu na 2020.

Nakon neizvesne 2020. godine, komunikacijske agencije su pokazale da su važan deo nacionalnog privrednog napretka te su svojim kvalitetnim radom nastavile da unapređuju vlastito poslovanje, ali i celo tržište, pokazala je analiza u kojoj su korišćeni javno dostupni podaci u bazi FINA-e (info.BIZ).

HURA je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj i okuplja 55 agencija, među kojima su neke od najboljih i najnagrađivanijih na ovim prostorima. Oporavak globalne privredne slike nakon neizvesne prve pandemijske godine i rast broja članica HURA-e rezultirali su u prošloj godini prihodima većima za četvrtinu u odnosu na 2020. godinu. Osim ukupnih prihoda, rasli su i prihodi od izvoza, i to za oko 43 posto u odnosu na 2020. godinu, na nivou od gotovo 463 miliona kuna (oko 61 milion evra) fakturisano je inostranstvu.

Ohrabrujuća činjenica u 2020. godini je bila očuvanje broja zaposlenih, uprkos padu prometa, a taj pozitivan trend se nastavio i u 2021, koja je donela i blagi porast broja zaposlenih od dva posto, na ukupno 1198 zaposlenih. Svi podaci ukazuju na kontinuiranu stabilnost industrije, a svojim rezultatima hrvatske agencije dokazuju da su kvalitetom i kreativnošću svojih usluga sve relevantnija tačka evropske, ali i globalne karte.

Više informacija na sajtu HURA-e.

 

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!