Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 719

Šta je Programmatic Digital Advertising?

0

SVET – Interactive Advertising Bureau (IAB) objavio je kratak video u kome objašnjavaju šta je zapravo Programmatic Digital Advertising, a šta Real-Time-Bidding (RTB), kao i na koji način možemo iskoristiti ove trendove u svom poslovanju?

Vizualizacija sadržaja u doba modernih tehnologija

0

Da li ste znali da u proseku ljudi pročitaju samo 28% reči po strani? Ovaj mnogima šokantan podatak nameće različita pitanja i postavlja izazov agencijama i kompanijama: kako plasirati sadržaj tako da iz njega izvučemo maksimum i kako da znamo šta su čitaoci zaista videli i zapamtili?

Čista egzotika!

0

Kreativna agencije Popular Bruketa&Žinić OM osmislila je i kreirala novu komunikacionu platformu za brend Hello! kompanije Fruvita.

Creative Mornings u petak u Savamali

0

Kafa Grand Aroma će, u skladu sa vrednostima koje neguje vezanim za razvoj i edukaciju mlađih generacija, podržati prvo javno kreativno predavanje Creative Mornings namenjeno mladoj poslovnoj i kreativnoj zajednici i studentima. Predavanje će se održati u petak, 30. januara od 9h u restoranu 19.05, Savamala.

Universal McCann započeo regionalnu saradnju sa kompanijom Zott

REGION – Medijska agencija Universal McCann, od januara ove godine, započela je saradnju s naemačkom kompanijom Zott u oblasti medijskog planiranja i zakupa medija za njihove brendove Jogobella i Monte.

Stalker – kreativna upotreba LinkedIn-a

0

SVET – Belgijska televizija Vier i agencija BBDO Belgija osmislili su i realizovali zanimljivu kampanju povodom početka emitovanja nove TV serije „Stalker“.

Kako prodati proizvod u 2015. godini?

0

Digital Information World objavio je infografik sa četiri saveta kako što bolje predstaviti i, na kraju, prodati proizvod. Trendovi se menjaju, ali suština ostaje ista – ako nemate kvalitetan sadržaj, gubite igru.

Top 5 platformi za plasiranje oglasa na web stranicama

0

Za web stranice koje ostvaruju veći deo svojih prihoda od display oglašavanja, izbor platforme za plasiranje oglasa može biti od velike važnosti.

Outstanding 2. februara u Ljubljani

0

REGION – Po četvrti put u Ljubljanskoj operi 2. februara biće održan Outstanding, dodela nagrada za outstanding kreacije u spoljnom oglašavanju.

Šta novinari očekuju od PRofesionalaca u 2015. godini?

0

Društveni mediji izmenili su način na koji novinari pišu i distribuiraju svoje priče. Da li ste vašu komunikacionu strategiju prilagodili ovom trendu? Edelman Media Network objavio je zanimljiv infografik koji objašnjava šta možete da uradite kako bi vaša vest bila objavljena.

Više informacija pronađite na prdaily.com.