Koji komunikacioni trendovi će obeležiti 2015. godinu?

Content marketing (38 odsto), personalizacija sadržaja (34 odsto), online komunikacija (31 odsto), kao i mobilni marketng (30 odsto) – ključni su komunikacioni trendovi koji će obeležiti 2015. godinu, rezultat je istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža i agencija MASMI. Istraživanje je sprovedeno na uzorku od 374 profesionalaca iz šest država regiona, a ispitanici su stručnjaci iz oblasti marketinga i odnosa sa javnošću, zaposleni u agencijama i kompanijama.

Rezultati istraživanja predstavljeni su na prvom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2015, u organizaciji portala Marketing mreža.

Ispitanici su naveli i da su najveći izazovi sa kojima će se struka susresti u 2015. godini mali budžeti (54 odsto), nestručan kadar (37 odsto), content marketing i reputacija struke. Sa ovakvim izazovima spremno je da se suoči čak 84 odsto ispitanih predstavnika agencija, dok je to isto potvrdilo tek 52 odsto predstavnika kompanija.

„Rezultati istraživanja koje smo sproveli sa istraživačkom agencijom MASMI nisu neočekivani. O navedenim trendovima se već dugo priča i sve to je samo posledica digitalizacije komunikacija, odnosno dominacije digitalnih kanala komunikacije. Ipak, zanimljivo je da se content marketing nalazi i u kategoriji trendova i u kategoriji izazova, što potvrđuje da uprkos tome što smo profesionalci u svojoj struci od nekih nadolazećih trendova i načina njihove implementacije ipak strepimo“, istakla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža.

Moderator panela „Trendovi – gde smo, a gde želimo da budemo“ i direktor digitalne agencije Pioniri Communications, Ivan Živković istakao je tokom panela da će advertajzing industriju u 2015. godini obeležiti transformacija, dok Mirela Micić, marketing i PR menadžer kompanije Mercedes-Benz za Srbiju, Crnu Goru i BiH smatra da će najveći izazov biti usklađivanje globalnih trendova i tehnologija sa potrebama lokalnog tržišta.

Centralne teme prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera bile su usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, stanje na tržištu marketinških komunikacija i medija šest zemalja u regionu, kao i tendere za angažman agencija i očekivanja klijenta od agencija za uloženi novac. Forum komunikacionih lidera IZAZOV 2015 održan je u prisustvu više od 150 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija, iz više od 42 agencije i 38 kompanija.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari