Predstavljeno OMEX istraživanje

U hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, pred više od stotinu učesnika, održana je prezentacija OMEX istraživanja. Događaj je organizovan od strane srpskog ogranka International Advertising Association (IAA Srbija).

Učesnici su bili u prilici da od tri predavača saznaju nešto više o istraživanju u oblasti Out of Home Media koje se sprovodi po standardima ESOMAR-a (The European Society of Opinion and Marketing Research).

Događaj je otvoren prezentacijom Felixa Mendea, direktora agencije Swiss Poster research Plus i dugogodišnjeg člana FEPE International, asocijacije koja okuplja predstavnike outdoor industrije. Mende je takođe bio član tima koji je kreirao međunarodni vodič za merenja u ovoj oblasti, pa je u svojoj prezentaciji učesnike upoznao sa ustanovljenim standardima, odnosno metodologijom istraživanja u cilju dolaženja do takvih podataka koji mogu da predstvstavljaju univerzalnu valutu na svakom tržištu u o ovoj vrsti oglašavanja.

Dr Srđan Bogosavljević (Ipsos Strategic Puls) se u svom izlaganju osvrnuo na širi društveno ekonomski kontekst u kojem se ovo istraživanje sprovodilo u Srbiji, odnosno na više značajnih faktora koji određuju celokupnu medijsku investiciju na našem tržištu, pa samim tim i u delu OOH oglašavanja.

Poslednju prezentaciju u čijem je fokusu bilo istraživanje sprovedeno u Srbiji, odnosno korišćena metodologija, rezultati i potencijali, održao je Predrag Kurčubić, direktor medijskih i socio-političkih istraživanja u agenciji Ipsos Strategic Marketing. OMEX istraživanje će omogućiti planiranje i merenje efekata outdoor kampanja uz korišćenje poznatih kvantitativnih indikatora (iz drugih medijskih oblasti) kao što su RCH, OTS, GRP, CPP, CPM.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari