Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 718

Brend novinarstvo novi „kamen temeljac“ PR-a!

0

SVET – Jeremy Galbraith, globalni direktor za strateško komuniciranje i generalni direktor Burson-Marsteler mreže za Evropu, Bliski Istok i Afriku, objavio je tekst na temu brend novinarstva. On smatra da brend novinarstvo postaje novi „kamen temeljac“ PR-a.

Levi’s kroz istoriju

0

SVET – Kompanija Levi’s objavila je trominutni film o istoriji advertajzinga ovog brenda koji su menjali svest i kulturu ljudi. Sve je počelo 1853. godine kada je bavarski trgovac Levi Strauss u San Francisku osnovao istoimenu kompaniju.

Reklame za Super Bowl i društveni mediji

0

SVET – Juče u Americi održan je Super Bowl, finalna utakmica šampionata amerčkog fudbala, koja je postala više od samo dana fudbala i žurki koje se organizuju da bi se u većoj grupi pratilo finale. Gledaoci se uključuju u TV prenos i zbog svetski poznatih reklama, koje izazivaju senzaciju na Fejsbuku i Tviteru.

Communication Management Forum 2015

0

REGION – Međunarodna konferencija Communication Management Forum okupiće 8. i 9. maja u Zagrebu brojne stručnjake iz oblasti odnosa s javnošću, menadžmenta, medija i srodnih komunikacijskih disciplina.

Nemoj da mi pričaš – uradi to!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?

Creative Mornings projekat dostupan svima!

0

Marija Gičić, senior brend menadžer za Grand Aroma kafu, govori za Marketing mrežu o projektu Creative Mornings i po čemu se on razlikuje od drugih predavanja za mlade.

Suština marketinga je „prodavanje iskustva“!

0

Sean Gardner je suosnivač inovativnog serijala časopisa Huffington Post pod nazivom „Twitter Powerhouses Series“. Kao zaposlen u kompaniji Apple Inc. odmah po završetku srednje škole, Sean je ostvario značajan uspeh u radu za multinacionalne korporacije kao što su Microsoft, Marriott Hotels i Silicon Valley Bank, kao i za neprofitne organizacije poput World Vision, Charity: Water, Save the Children i Project Medishare. Trenutno je #1 na Forbsovoj listi najuticajnijih ličnosti u oblasti društvenih medija, takođe se smatra i jednim od vodećih marketara u oblasti društvenih medija.
Gardner, specijalno za Marketing mrežu, govori o svom viđenju marketinga, društvenih medija i očekivanjima od konferencije Marketing Kingdom Belgrade.

Startup takmičenje na Spark.me konferenciji

REGION – Na regionalnoj marketing i internet konferenciji Spark.me, koja će se održati 31. maja i 01. juna u hotelu Mediteran u Bečićima u Crnoj Gori, biće realizovano i Startup takmičenje, koje će pobednika odvesti u San Francisko.

The Cup 5. marta u Ljubljani!

0

REGION – Intercontinental Advertising CUP biće održan 5. marta u Ljubljani, kao zajednički projekat četiri najvažnija kontinentalna festivala – ADFEST-a, FIAP-a, ADC*E-a i Golden Drum-a, ujedinjujući najbolje radove sa sva četiri festivala. The CUP je globalni oglašivački festival koji potiče i afirmira lokalno kreativno nadahnuće.

Google sa ćirilicom nema nikakav problem, za razliku od nas!

0

Promocija i očuvanje mogućnosti korišćenja raznih jezika i pisama u savremenoj digitalnoj komunikaciji suštinski je osnov za očuvanje lokalnih društvenih zajednica, poboljšanje interkulturalnog dijaloga, kao i za razvoj međusobnog razumevanja i unapređenje tolerancije, zaključak je panela „Ćirilica 3.0“, koji je održan 27. januara na treću godišnjicu ćiriličkog nacionalnog internet domena .СРБ.