REGION – Almir Okanović imenovan je za glavnog kreativnog direktora marketinške agencije BBDO Zagreb.
Almirovo imenovanje dolazi na valu niza uspešnih kampanja i priznanja koje je BBDO osvojio u poslednje dve godine: na globalnim takmičenjima osvojeni su projekti kampanja za brend Staropramen (2015.) i za Hrvatsku turističku zajednicu (2014. i 2015.), na regionalnom takmičenju projekat kampanje za Beck’s (2014. i 2015.), a na najprestižnijem hrvatskom strukovnom takmičenju Dani komunikacija nagrada IdejaX u kategoriji pića (2014.) i Grand PRix (2011.).
Almir je zadužen i za kreativno vođstvo kampanja za Ožujsko pivo, kao što su kampanja za Svetsko prvenstvo u fudbalu i kampanja Hrvatski naglasci (Bednja, Čabar i Komiža), koja se upravo emituje na hrvatskim televizijskim stanicama.
Osim rada na pivskim brendovima, Almir Okanović potpisuje i kampanje za druge klijente BBDO-a, kao što su Podravka, Dukat, Privredna banka Zagreb, Intesa San Paolo Card, American Express, INA, Hrvatski autoklub, Hrvatska pošta, Ministarstvo unutrašnjih poslova.