Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 69

Feed Your Greatness

REGION – Agencija Imago Ogilvy i kompanija BITE ME odlučili su novom kampanjom pokazati ljudima da ne moraju više birati između zdravih proizvoda i proizvoda koji im brzo daju potrebnu energiju. Razvijena je serija snackova koji su utemeljeni na biljnim proteinima, potpuno organskim, koji im pružaju i jedno i drugo.

U kampanji pod sloganom „Feed Your Greatness“ slave sve one koji ne dopuštaju da ih išta u životu zaustavi. Ilustracije, koje je radio Vedran Klemensa, inspirisane su renesansnim remek-delima sa duhovitim momentom, snažne poruke i stil komunikacije prilagođen društvenim mrežama.

Kako navode u agenciji, slogan „Feed Your Greatness“ može funkcionisati i globalno, a  naglašava upravo one trenutke ličnog ‘uzvišenja’ kada neko uz malu pomoć BITE ME proizvoda nadvladava svakodnevne izazove.

Kako licencirana takmičenja doprinose razvoju struke?

Udruženja IAA Serbia i IAB Serbia organizuju zajednički događaj na temu značaja licenciranih takmičenja za industriju, sa ciljem da se istakne njihov međunarodni karakter, globalni standardi, odnosno značaj za unapređenje struke.

U okviru događaja koji nosi naziv Lokalno kreirano, globalno prepoznato predavanja će održati dva stručnjaka iz inostranstva – Angel Iskrev (Creative director & Co-founder, proof.) i Jonathan Brown (Planning Partner, McCann UK). Nakon predavanja, o takmičenjima Effie i Mixx govoriće domaći stručnjaci.

Učesnici panela su Nataša Đurđević (predsednica žirija Effie Awards), Jelena Šarenac (potpredsednica žirija Effie Awards 2017–2021), Branka Batričević (član žirija IAB Mixx Europe) i Olja Nestov (član žirija IAB Mixx Srbija). U ulozi moderatora je Goran Jankuloski, predsednik IAB Mixx žirija i višegodišnji član Effie žirija.

Događaj je zakazan za 8. februar (od 14h do 18h), a mesto održavanja je Dorćol Platz. Prisustvo je besplatno. Svi zainteresovani se mogu prijaviti ovde.

Platforma za budućnost

0

Ulaganje u zaposlene kroz različite treninge i programe za njihov razvoj i unapređenje njihovog iskustva vrlo je važno i dovodi do toga da oni ostaju što duže u kompanijama, što je pogotovo u današnje vreme postalo apsolutni prioritet i izazov koji treba rešiti u trenutnom okruženju. Svedoci smo promena zbog tehnološkog napretka i digitalizacije koje dovode do toga da mladi danas žele veću fleksibilnost i svaka sledeća generacija želi informacije odmah i na lako dostupan način – tako da komunikacija sa zaposlenima, kakva je bila do pre nekoliko godina, više nije dovoljna, pa se i kompanije užurbano prilagođavaju i postaju fleksibilnije. Generacija Z više od prethodnih, a to će sigurno biti slučaj i sa svim narednim generacijama, brine o tome da kompanija ima jasnu svrhu, odnosno da čini dobro za društvo i to im je veoma važno kada odlučuju u kojoj kompaniji žele da se zaposle. O tome moramo razmišljati i fokusirati se na ove činjenice prilikom kreiranja poruka ka budućim generacijama zaposlenih. Ulaganje u iskustvo zaposlenih je, takođe, najbolji način da oni požele da budu brend ambasadori i kroz njihove priče i iskustva kompanija postaje privlačna za nove talente.

Naši globalni timovi konstantno pronalaze nove mehanizme kako da unapredimo iskustva naših zaposlenih, da im omogućimo da dobiju neophodne resurse, kako bi ispoljili svoj potencijal, bili zadovoljni, i pored posla vodili svoj privatni život na način koji ih ispunjava.

Jedan od tih mehanizama je i implementacija tehnološkog rešenja Workplace from Meta, koje omogućava značajnije angažovanje i podršku, jednostavno deljenje informacija koje će obezbediti da timovi koji rade u restoranima imaju neophodne alate i resurse kako bi gradili najbolje moguće iskustvo koje će dodatno unaprediti odnose sa gostima.

Prilikom odabira platforme, vodilo se računa o tome da ona mora da bude veoma pristupačna, da omogućava zaposlenima u restoranima da se angažuju na mobilnom uređaju – bilo da je to da završe neki trening ukoliko imaju slobodnog vremena tokom smene ili da se povežu sa drugim kolegama u sistemu. Dodatno je platforma, takođe, morala da bude intuitivna omogućavajući zaposlenima i menadžerima da se lako prilagode novom alatu i brzo i lako komuniciraju unutar tima, a ono što je predstavljalo najveći izazov jeste da se može implementirati u složen i bezbedan McDonald’s ekosistem.

Sa Workplace-om, McDonald’s je pronašao platformu za angažovanje, koja je uradila sve to i više. Workplace nudi McDonald’su siguran pristup informacijama i osnovnim resursima direktno na telefonima korisnika i koristi poznate alate koji olakšavaju usvajanje. U isto vreme, postavljen je na način koji zaposlenima daje priliku da se povežu ili prekinu vezu kada osete potrebu da to učine. U početnom pilot projektu Workplace u McDonald’s restoranima u Španiji, timovi restorana nisu samo brzo uspeli u pristupu pravovremenim i relevantnim operativnim i poslovnim informacijama, već i u deljenju saveta, trikova i najboljih praksi u restoranu. Implementacija moderne tehnologije bila je katalizator u razvoju načina na koji timovi restorana komuniciraju, pojednostavljujući procese i stvarajući timske veze na tom putu. Ova platforma je dobra, jer omogućava da se dobiju brze i jasne povratne informacije od zaposlenih, ali verujemo da smo imali ovo rešenje početkom Covid-19 pandemije da bi nam značajno pomoglo u internoj komunikaciji i praćenju propisa koji utiču na poslovanje restorana i mera bezbednosti koje su se menjale gotovo na dnevnom nivou.

Workplace se trenutno koristi za podsticanje angažovanja zaposlenih u restoranima, koji su u vlasništvu kompanije McDonald’s, ali i kod franšiznih partnera na jedanaest tržišta širom Evrope i azijsko-pacifičkog regiona, kao što su Australija, Novi Zeland, Portugalija, Slovačka i Poljska, kao i u raznim državama i restoranima u SAD-u. U Portugaliji je 73% korisnika restorana aktivno na nedeljnom nivou, a u Španiji se na Workplace-u šalje 140.000 poruka svakog meseca.

Ono po čemu je naša kompanija poznata, i što želimo da zadržimo i u godinama koje su pred nama, jeste taj duh zajedništva koji se gradi i osećaj pripadanja jednoj velikoj porodici – McFamily, mogućnost da se u svakom momentu iskaže individualna autentičnost i mišljenje, uz izuzetno poštovanje i kolega i gostiju i praćenje svih procedura koje kompanija propisuje.

Za Mark Club tekst napisala:
Desanka Landauer, Marketing Director, McDonald’s

Novi vizuelni identitet Erste banke u Srbiji i na tržištima SEE

Celokupni vizuelni korporativni identitet međunarodne Erste Groupe, uključujući i Erste banku u Srbijii, u januaru ove godine temeljno je modernizovan i prilagođen budućnosti. Poznati logotip Erste i Sparkassen optimizovan je za digitalne medije, uz uvođenje novog ujednačenog fonta i novih boja. Osim Erste Bank i Sparkassen u Austriji, novi monohromatski višebojni identitet dobiće i Erste banke na svim tržištima srednje i istočne Europe, u Austriji, Hrvatskoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Srbiji i Slovačkoj.

„Brend može dugoročno biti uspešan samo ako se zalaže za jasne vrednosti i jasna uverenja i ako im se pridržava. To je ono što nas definiše od osnivanja naše kompanije pre više od 200 godina. Svojom vizijom, koja u središte stavlja finansijsko zdravlje naših klijenata, pretočili smo našu svrhu u sadašnjost i postavili jasan smer za budućnost. Ipak, svaku viziju treba doživeti na pravi način, a to je upravo ono što naš novi korporativni dizajn omogućava”, rekao je Willi Cernko, glavni izvršni direktor Erste Group.

Novi vizuelni identitet obuhvata optimizaciju logotipa, nove korporativne boje i novi font. Erste logotip zadržava svoj prepoznatljiv i jedinstven karakter, ali je osvežen u dizajnu i monohromatski u primeni. U kombinaciji sa novim fontom, koji je prilagođen analognoj i digitalnoj upotrebi i novim bojama, izgled Erste banke postaje moderniji, privlačniji i svežiji. Višebojni pristup takođe je i poveznica između dizajna Erste Groupe i dizajna digitalne platforme George. Sve to rezultira korporativnim dizajnom koji pruža dosledno iskustvo brenda na svim kanalima.

EssenceMediacom predstavljena u 120 zemalja sveta, i u Srbiji

EssenceMediacom, najnovija i najveća agencija u okviru GroupM mreže agencija, nastala spajanjem Essence-a i MediaCom-a, danas je i zvanično predstavljena u Srbiji, ali i širom sveta. Cilj integracije je transformacija ponude za klijente, što će biti omogućeno odustajanjem od dosadašnjih modela, u kojima su mediji, kreativa, inovacije i analitika predstavljali zasebne silose. Novi pristup podrazumevaće potpunu integraciju medijskih i marketinških rešenja.

Sa 10.000 ljudi u 120 kancelarija širom sveta, a predvođena Nikom Losonom, na mestu globalnog izvršnog direktora, EssenceMediacom će kombinovati znanja i iskustva koja u polju performansa, podataka i analitike poseduje pređašnji Essence, sa ekspertizom u oblasti planiranja i strateškog pristupa u bivšoj agenciji MediaCom. Osnovni pokretač promena biće EMOS – EssenceMediacom Operating System, čiji je cilj da kroz različite alate i podatke ujedini najbolje tehnologije iz Essence-a, MediaCom-a i GroupM-a, i učini ih dostupnim za timove i klijente širom sveta.

Sa izvrsnim portfoliom klijenata, koji uključuje Procter & Gamble, The Coca-Cola Company, Mars, adidas, Bayer, Dell, Google, NBCUniversal, PlayStation i Uber, nova agencija će globalno upravljati prometom od 21 milijarde USD.

Mile Banić, direktor agencije EssenceMediacom za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru izjavio je da je proces integracije trajao više od devet meseci. „Mnogo ljudi širom sveta je intenzivno radilo na pripremi za predstavljanje nove agencije. Sve vreme, delili smo uzbuđenje i ogromnu želju da EssenceMediacom konačno postane realnost. U srži nove agencije ostaju naši ljudi, a mi smo više nego odlučni da kreiramo sredinu koja će im iznova pružati mogućnosti za razvoj i učenje. Uz dosadašnju ekspertizu i razvojem znanja u pogledu analitike, podataka i tehnologija, nimalo ne sumnjam da ćemo klijentima nuditi samo najbolje”, dodao je Banić.

O tome da će integracija metrike i podataka, koji su predstavljali fokus Essence-a, i strateški pristup koji se negovao u MediaCom-u, klijentima ponuditi potpuno jedinstven pristup, govorila je Tijana Popović, izvršna direktorica GroupM-a u Srbiji. „Uz Wavemaker i Mindshare na lokalnom tržištu, predstavljanje nove agencije daće značajan doprinos u pogledu inovativnih rešenja, kako bi u vremenu nove ekonomije bile zadovoljene potrebe svih klijenata. Radujem se da vidim na koje će sve načine EssenceMediacom promeniti dosadašnje modele, koristeći sve mogućnosti za razvoj biznisa, marketinga i lokalno relevantnog sadržaja”, navodi Tijana Popović.

SPORTO konferencija 22. februara na Planici!

REGION – Još samo tri nedelje ostalo je do 19. izdanja SPORTO konferencije, najvećeg skupa u ovom delu Evrope u oblasti sportskog marketinga, sponzorskih strategija i aktivacija, digitalnih i drugih medijskih pristupa i tehnoloških inovacija. SPORTO 2023 biće održan na Planici u Sloveniji 22. februara, samo dan nakon svečanog otvaranja najvećeg ovogodišnjeg sportskog događaja u Sloveniji.

Ovogodišnji SPORTO otvoriće zvučna imena iz oblasti sporta, marketinga, sponzorstava u Evropi i svetu, među kojima su Nika Kunstelj (Adidas Runtastic), Jill Downey (Core Sponsorship) i Joe Weston (We Are Social).

Svake godine se u sklopu SPORTO konferencije dodeljuju i nagrade za najuspešnije sportsko marketinške projekte. SPORTO Awards nagrađuju najbolja dostignuća u oblasti sportskih sponzorstva, (digitalnog) komuniciranja i marketinga u sportu u Sloveniji te u državama Adriatic regije. Nagrade će biti uručene tokom konferencije 22. februara.

Više informacija možete pronaći na www.sporto.si.

BuzzFeed uvodi ChatGPT za kreiranje sadržaja

Kompanija za digitalne medije, BuzzFeed uvodi sadržaj generisan veštačkom inteligencijom. Prema Forbesu, kompanija planira da koristi ChatGPT Open AI za generisanje specifičnog sadržaja za sajt, uključujući kvizove.

U vezi sa tim, samo prošlog meseca kompanija je objavila da će smanjiti svoju radnu snagu za oko 12%. „U 2023. godini videćete da sadržaj inspirisan veštačkom inteligencijom prelazi iz faze istraživanja i razvoja u deo našeg osnovnog posla, poboljšavajući iskustvo kviza, dodatno podstičući naše zaposlene na razmišljanje i personalizujući naš sadržaj za publiku“, napisao je izvršni direktor BuzzFeed-a Jonah Peretti u dopisu zaposlenima.

U medijima se spekuliše da bi BuzzFeed mogao u budućnosti da zameni ljude veštačkom inteligencijom, ali Peretti to demantuje, tvrdeći da to nije njegova misija.

„Mislim da postoje dva puta za AI u digitalnim medijima“, rekao je Peretti. „Jedan put je očigledan, a kojim će mnogi ljudi ići — koristiće tehnologiju za uštedu troškova i slanje gomile SEO članaka koji su nižeg kvaliteta od onoga što bi novinar mogao da napiše. Za mene je to kratkovida vizija, jer na duge staze to neće funkcionisati“.

„Drugi put, koji me zaista uzbuđuje, jeste novi model za digitalne medije koji su personalizovaniji, kreativniji, dinamičniji — gde zaista talentovani ljudi koji rade u našoj kompaniji mogu da koristite AI i zabavljaju se“, dodao je Peretti.

Više informacija pročitajte ovde.

5 načina na koje su društvene mreže promenile internet u 2022.

Ukoliko dovoljno dugo živite na ovoj planeti, onda se sigurno sećate početaka društvenih mreža, a uz (potencijalno) blagu neprijatnost se sigurno sećate i sadržaja koji ste tada objavljivali. Ni nalik ovom danas, zar ne? Društvene mreže su već same po sebi promenile način na koji komuniciramo, način na koji posmatramo i sebe i druge, pa čak i način na koji radimo i obavljamo najbazičnije, svakodnevne aktivnosti. I, kao što smo navikli, one nastavljaju da menjaju – sve.

Tokom 2022. godine desilo se nekoliko ključnih trenutaka zbog kojih nam je odmah bilo jasno da ulazimo u još jednu novu eru koja će, ako možemo već sad da zaključimo, ići u pravcu “dva A” – autentičnosti i alternative.

BeReal

Koliko ste smeli od 0 do instalirali ste BeReal i nije vam problem da objavite ono što zaista radite u trenutku kada vam stigne notifikacija “Time to BeReal”? Ova aplikacija vratila nas je na početak društvenih mreža kada smo bili u prilici ne samo da pratimo šta naši prijatelji rade (bez da nas u tome prekidaju reklame), već i da to činimo “sirovo”, bez bilo kakvog filtera. Korisnicima je dosadio “upeglani” sadržaj i uželeli su se iskrenosti, stvarnih priča i realnih ljudi. Uz to, listanje BeReal objava beskrajno je zabavno jer su osobe tamo izuzetno kreativne i 100% spremne da nas puste u svoju svakodnevicu, koliko god ona bila “neestetična”.

Dokaz da ovakav pristup društvenim mrežama zapravo ima potencijala jeste potez Instagrama da zadrži svoju publiku i “bude kul” time što je uveo identičnu opciju pod nazivom “Candid Challenges”. Tako, u 2023. možemo da očekujemo porast popularnosti ovakvog sadržaja, kao i zdravijeg konzumiranja društvenih mreža.

NFT

Početak 2022. obeležilo je lansiranje NFT-ja kao statusnog simbola na Twitter-u – ova društvena mreža je u januaru omogućila korisnicima koji plaćaju “plavu značku” da pokažu svoje NFT-jeve na profilnim fotografijama čime se mogu izdvojiti od ostalih. Do septembra iste godine, i Meta je uvela ovu opciju na Facebook-u i Instagram-u, ali samo za korisnike u Sjedinjenim Američkim Državama.

Mnogi veruju da je NFT tu da ostane budući da su njegove mogućnosti neograničene i prevazilaze puko kolekcionarstvo ili razmenu tvitova, fotografija i drugih sadržaja na društvenim mrežama. Naravno, najveći potencijal ogleda se u poslovnoj i ekonomskoj primeni.

Foto: unsplash.com

Novi Google

Kad god da ste počeli da koristite Google pretraživač, verujemo da nije prošao dan da se niste zahvaljivali na ovom “čudu” tehnike. Upravo zato će vam možda biti čudno da danas skoro 40% mladih ne koristi Google za pretraživanje informacija već – TikTok! Pojedini i Instagram. A, oni malo stariji i mudriji ChatGPT.

Nemoguće je reći da će Google kao takav ikad prestati da postoji, ali činjenica je da će morati da prilagodi svoje načine pretrage kako bi odgovorio na potrebe za još bržim dolaskom do željenih informacijama, bez mnogo gubljenja vremena.

Zamena za Instagram

Iako je Instagram i dalje jedna od najpopularnijih društvenih mreža od koje ne odustaju niti korisnici, niti brendovi, niti marketari (a ne bi ni trebalo), primetna je migracija na neke druge platforme, kao i porast popularnosti onih društvenih mreža koje ne moraju čak ni da mu pariraju u pogledu sadržaja. TikTok i BeReal koji vam prvi padaju na pamet nisu jedini – tu su i Glass, Grainery, Tumblr, LinkedIn, Hive Social, Mastodon…

Težnja korisnika da pronađu nove društvene mreže na kojima će provoditi vreme može imati veze sa njihovom potrebom za drugačijim sadržajem, ali takođe i željom da i sami budu drugačiji, možda čak i iskreniji prema sebi i onome što jesu.

R.I.P. Twitter

“Najslađe” je došlo pred sam kraj 2022. godine, a to je kupovina Twitter-a od strane Ilona Maska što je uzrokovalo da ova društvena mreža kakvom smo je do tada poznavali – jednostavno nestane. Zaista je pitanje u kom pravcu će se Twitter dalje razvijati, ali mnogi korisnici su ujedinjeni u ideji da toj, takvoj zajednici više ne pripadaju.

Posledica je ponovno traženje alternative (Mastodon je jedna od njih), ali i upravljanje prema činjenici da je “sloboda izražavanja suviše važna da bi se dozvolilo jednoj osobi ili kompaniji da njome upravlja”. Zapravo, ovo zvuči kao nešto što je primenljivo mnogo šire od bilo koje društvene mreže.

Za Marketing mrežu tekst napisala:
Ivana Tomić, Brand Specialist, SmartPoint Adria

Da li smo promenili kupovne navike?

0

Ljudi kupuju online više nego ikada ranije. Pandemija je značajno uticala na porast broja internet kupovina i donela nove e-commerce kupce sa izmenjenim navikama potrošnje. Kao „pečurke posle kiše“, nikle su nove velike marketplace kompanije koje sve pretenduju da ponesu titulu srpskog Amazona. To je dodatno doprinelo nastavku razvoja srpskog e-commerce tržišta.

Prema podacima iz Evropskog e-commerce izveštaja za 2022. godinu, procenat internet korisnika koji kupuju online u Srbiji uvećan je za 15% u odnosu na 2019. godinu. Te godine je tek 44% internet korisnika poručilo nešto online. Danas, u 2022. godini, taj procenat je porastao na 59%.

Hrvatsko e-commerce tržište pokazuje bolju statistiku, 71% korisnika interneta je kupovalo online u 2022. Prema tom pokazatelju, Hrvatska je, uz Sloveniju (79% internet korisnika kupuje online), lider naše regije. U ostalim zemljama regije, manje od polovine internet korisnika se „odvažilo“ da svoje kupovine obavlja putem interneta (BiH: 40%, MNE: 36%, MKD: 48%).

Srpsko, pa i tržište naše regije, i dalje zaostaje za tržištem zapadne Evrope u čijim zemljama čak 85% internet korisnika kupuje online. Interesantno je navesti da čak 92% Norvežana obavlja svoje kupovine elektronskim putem. Iako digitalna ekonomija u istočnoj Evropi nastavlja svoj trend rasta, postoji još mnoge stvari koje je potrebno unaprediti kako bi se naše regionalno tržište približilo tržištima zapadne i južne Evrope.

Vraćanjem u normalne životne tokove nakon dve godine anticovid mera i lockdown-a, građani se vraćaju u fizičke prodavnice što je bilo i za očekivati. E-trgovina nikada nije pokušala da zameni brick & mortar prodavnice, već radije da igra komplementarnu ulogu korisničkog izbora u njihovom korisničkom putovanju (customer journey).

I pored toga, e-commerce u Srbiji i regionu beleži kontinuirani trend rasta u poslednje tri godine. Digitalizacija i prelaz na online kanale prodaje i komunikacije sa potrošačima promene su koje su se desile neočekivano brzo. Pored kompanija koje su morale da prilagode svoje poslovanje, procese i ponudu, potrošači su, takođe, bili primorani da naprave značajne promene u svojim navikama. Pandemija je stvorila novu vrstu kupaca. U poređenju sa kupcem koji je ušao u pandemiju, današnji kupac je digitalniji nego ikada ranije. Takođe, i zahtevniji.

Prema istraživanjima koja je sprovela kompanija SAS, kupcima je korisničko iskustvo sve važnije, ne samo cena proizvoda. Istraživanje je sprovedeno sa ciljem razumevanja promena korisničkog ponašanja i preferencija usled pandemije. Istraživanje iz marta 2021. godine pokazuje da je lakoća kupovine prioritet za 48% potrošača. Samo 6 meseci ranije (septembar 2020), taj procenat je iznosio 36%. Odgovorno ponašanje kompanije, kao i prijateljski odnos prodavca i pružaoca usluga je prioritet za 43% potrošača (skok od 13% u periodu od 6 meseci), dok 33% ispitanika navodi važnost ljubaznog korisničkog servisa. S druge strane, važnost niskih cena nastavlja da pada (52% ispitanih kupaca vrednuje niske cene kao prioritet pri kupovini, u odnosu na 54% šest meseci ranije). Dakle, možemo zaključiti da se jaz između važnosti niskih cena i pozitivnog korisničkog iskustva sužava.

Takođe, online kupci će rado promeniti dobavljača ukoliko ne dobiju uslugu koju očekuju. Dostupnost proizvoda i usluga na online kanalima, omogućilo je potrošačima da veoma jednostavno promene kompaniju ili brend kojim nisu zadovoljni. Naime, prema navedenom istraživanju, skoro polovina (48%) kupaca bi promenilo brend samo nakon jednog ili dva loša iskustva. Niska lojalnost kupaca predstavlja problem mnogim e-commerce kompanijama. Međutim, s obzirom na to da su današnji kupci spremniji da dele lične podatke nego ikada ranije, kompanije mogu da iskoriste tu činjenicu kao priliku za povećanje prodaje i prihoda.

Kako očekivanja kupaca i dalje rastu i menjaju se, neophodno je da kompanije budu u mogućnosti da ponude personalizovanu uslugu kako bi zadržale postojeće kupce i privukle nezadovoljne kupce svojih konkurenata. Razumevanje navika potrošača i personalizacija usluge/ponude moguća je uz korišćenje napredne analitike. Kompanije koje to prepoznaju pokupiće plodove, dok će ostali ostati po strani.

Za Mark Club tekst napisao:
Dejan Janković, Ecommerce Director, Zepter International

404 i Shape postaju deo MYTY grupe!

0

REGION – Agencija 404 i Shape, najveća hrvatska komunikacijsko – tehnološka grupa, postaju deo MYTY Group, vodeće grupacije nemačkih i švajcarskih agencija, čije je sedište u Berlinu.

MYTY okuplja 10 agencija u 26 kancelarija širom Nemačke i Švajcarske i do sada je bio fokusiran na DACH tržišta, a 404 postaje HUB za širenje grupacije u jugoistočnoj Evropi. Reč je o najbrže rastućoj evropskoj inicijativi koja konsoliduje komunikacijske, marketinške i tehnološke agencije.

„404 nastavlja poslovati nezavisno, pod istim brendom i svojim će znanjima i timovima doprineti razvoju cele grupe. MYTY je korak dalje koji će nam omogućiti da našim klijentima osiguramo još bolju i napredniju uslugu, a našim timovima da rade na novim izazovnim klijentima na stranim tržištima“, navode u ovoj agenciji.