today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Jeste li čuli za nestalo zlato?

Tokom prethodnih nekoliko dana, građani Srbije mogli su da primete informaciju da je nestalo zlato u vrednosti od nekoliko miliona dinara, kako na portalima, tako i u vestima na televiziji. Osim količine zlata, u medijima se spekulisalo o osobama koje su snimljene sigurnosnim kamerama. Govorilo se o dvojici muškaraca, starosti oko 30 godina, koji su se nakon obavljene akcije uputili u nepoznatom pravcu.

Naša redakcija saznala je da je na pomolu najveća Zlatna groznica.

Marketing tim kompanije PepsiCo je, u kooperaciji sa svojim dugogodišnjim saradnicima agencijama Ovation BBDO i OMD, kreirao lokalnu kampanju pod imenom „Zlatna groznica“ za omiljeni brend grickalica – Chipsy. Od danas će javnost moći da vidi i spot za nagradnu igru „Otvori Chipsy, pronađi zlato“ u kojoj će potrošači imati priliku da osvoje ono što definitivno ima vanvremensku vrednost. Glavni akteri u reklami su Maraš i Baća, heroji poznatog serijala „Južni vetar“ sa kojima Chipsy sarađuje nekoliko godina unazad.

Marko Margan, Senior Brand Manager za Chipsy portfolio, rekao je za naš portal: „Radeći na brendu kakav je Chipsy, koji je lider u svojoj kategorji, naš zadatak je da donesemo nešto drugačije na tržište, da razmrdamo javnost i pokrenemo nove trendove. Upravo zato smo u saradnji sa Južnim vetrom, u dobro poznatom periodu kada se najviše gledaju filmovi, pokrenuli kampanju „Zlatna groznica“ čiji je glavni pokretač nagradna igra „Otvori Chipsy – pronađi zlato“. Zašto zlato? Zato što je zlato najbolji čuvar vrednosti novca i imajući u vidu globalna dešavanja, bilo nam je logično da ponudimo potrošačima relevantnu nagradu i ostanemo dosledni našem zlatnom brendu.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!