Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Jeste li čuli za nestalo zlato?

Tokom prethodnih nekoliko dana, građani Srbije mogli su da primete informaciju da je nestalo zlato u vrednosti od nekoliko miliona dinara, kako na portalima, tako i u vestima na televiziji. Osim količine zlata, u medijima se spekulisalo o osobama koje su snimljene sigurnosnim kamerama. Govorilo se o dvojici muškaraca, starosti oko 30 godina, koji su se nakon obavljene akcije uputili u nepoznatom pravcu.

Naša redakcija saznala je da je na pomolu najveća Zlatna groznica.

Marketing tim kompanije PepsiCo je, u kooperaciji sa svojim dugogodišnjim saradnicima agencijama Ovation BBDO i OMD, kreirao lokalnu kampanju pod imenom „Zlatna groznica“ za omiljeni brend grickalica – Chipsy. Od danas će javnost moći da vidi i spot za nagradnu igru „Otvori Chipsy, pronađi zlato“ u kojoj će potrošači imati priliku da osvoje ono što definitivno ima vanvremensku vrednost. Glavni akteri u reklami su Maraš i Baća, heroji poznatog serijala „Južni vetar“ sa kojima Chipsy sarađuje nekoliko godina unazad.

Marko Margan, Senior Brand Manager za Chipsy portfolio, rekao je za naš portal: „Radeći na brendu kakav je Chipsy, koji je lider u svojoj kategorji, naš zadatak je da donesemo nešto drugačije na tržište, da razmrdamo javnost i pokrenemo nove trendove. Upravo zato smo u saradnji sa Južnim vetrom, u dobro poznatom periodu kada se najviše gledaju filmovi, pokrenuli kampanju „Zlatna groznica“ čiji je glavni pokretač nagradna igra „Otvori Chipsy – pronađi zlato“. Zašto zlato? Zato što je zlato najbolji čuvar vrednosti novca i imajući u vidu globalna dešavanja, bilo nam je logično da ponudimo potrošačima relevantnu nagradu i ostanemo dosledni našem zlatnom brendu.“

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!