Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 674

Šta uopšte radi art direktor?

0

Za većinu ljudi koji nisu u branši, art direktor zvuči kao imaginarna titula. Da se kojim slučajem radi o državnoj firmi, pretpostavili biste da je to samo još jedno radno mesto koje je predviđeno za uhljebljenje rođaka ili kumova.

Vredan rad zaslužuje profesionalno priznanje!

0

Tamara Bekčić, direktor i suosnivač agencije Chapter 4 PR i član Žirija, govori zašto treba da prijavite svoje integrisane kampanje za nagrade KAKTUS 2015.

Onlajn mediji pate od nedostatka kreativnosti!

0

„Mislim da će dve stvari obeležiti drugu polovinu 2015. godine. Prva je da će „big data“ postati aut, a „actionable data“ in. Preciznije rečeno, ništa nam ne znači ako imamo ogromnu bazu podataka ukoliko s tim podacima ništa ne možemo da uradimo.

Pokažite šta umete!

0

Dejan Ranđić, CEO agencije DNA Communications i član Žirija, govori zašto treba da prijavite svoje integrisane kampanje za nagrade KAKTUS 2015.

Savremene komunikacije – promene i uticaj društvenih mreža

2

Savremene komunikacije stvorile su mogućnost da kreativni ljudi zaobiđu klasične granice i pronađu put do publike bez obzira gde se nalazili. Danas je konzumacija medija svedena na 90% primanja informacija putem ekrana, bilo da su to mobilni telefoni, tableti i TV.

Više kanala komunikacije – više izazova!

0

SVET – Sve veći broj kanala komunikacije i popularnost društvenih mreža doneli su sa sobom i veliki broj izazova za marketing i PR stručnjake. Danas smo svi na društvenim mrežama, dnevno komuniciramo putem velikog broja kanala, ali da li ih pravilno koristimo?

Kom tipu digitalnih kupaca pripadate?

0

Statistika pokazuje da mnogi kupci još uvek preferiraju tradicionalnu kupovinu i direktan kontakt sa prodavcem. Međutim, ima i onih koji vole da kupuju „iz fotelje“. Agencija Hawas Worldwide objavila je zanimljiv infografik koji objašnjava karakteristike četiri tipa digitalnih kupaca. Kom tipu vi pripadate?

Inspiracija da stvaramo ideje koje opstaju!

0

Vladimir Mitrović, kreativni direktor u agenciji Ovation BBDO i član Žirija, govori zašto treba da prijavite svoje integrisane kampanje za nagrade KAKTUS 2015.

Porast prihoda od mobilnog oglašavanja za 64,8%

0

SVET – IAB, IAB Europe i IHS Technology objavili su juče da je prihod od mobilnog oglašavanja u 2014. godini porastao za čak 64,8% u odnosu na 2013. Ukupan prihod na globalnom nivou u prošloj godini iznosio je 31,9 milijardi dolara, a u 2013. svega 19,3 milijarde.

Digitalni trendovi u Srbiji u 2016.

1

Nije zahvalno na ovako nepredvidivom tržištu, ali ni u tako brzorastućoj i promenljivoj digital industriji davati prognoze dok još uvek sumiramo prvu polovinu 2015. godine. Ipak, na prvi pogled, bar u našoj regiji čini se da u 2016. neće doći do većih promena, već uglavnom o jačanju trendova koji su već začeti ili prisutni na tržištu.