SVET – Sve veći broj kanala komunikacije i popularnost društvenih mreža doneli su sa sobom i veliki broj izazova za marketing i PR stručnjake. Danas smo svi na društvenim mrežama, dnevno komuniciramo putem velikog broja kanala, ali da li ih pravilno koristimo?
Agencija Lewis PR objavila je nedavno istraživanje koje pokazuje na koji način je višekanalni model izmenio komunikaciju i kakav zapravo izazov predstavljaju integrisane kampanje. Istraživanje je pokazalo da čak 84% komunikacijskih stručnjaka smatra ključnim upotrebu više kanala u realizaciji neke kampanje ili akcije.
46% ispitanika reklo je da je u toku prošle godine sprovelo četiri do šest integrisanih kampanja, a njih 31% sedam ili više. Ispitanici su odgovorili da je osnovni razlog upotrebe više kanala komunikacije u kampanji da bi išli u korak sa trendovima, a 30% njih reklo je da integrisane kampanje donose bolje rezultate i imaju bolji ROI.
Istraživanje je sprovedeno u maju i junu ove godine, a u njemu je učestvovalo ukupno 372 marketing i PR stručnjaka.
Više informacija na www.prmoment.com