today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Onlajn mediji pate od nedostatka kreativnosti!

„Mislim da će dve stvari obeležiti drugu polovinu 2015. godine. Prva je da će „big data“ postati aut, a „actionable data“ in. Preciznije rečeno, ništa nam ne znači ako imamo ogromnu bazu podataka ukoliko s tim podacima ništa ne možemo da uradimo. Mnogo je ljudi koji priznaju da raspolažu podacima koje ne mogu da iskoriste na pravi način. Ipak, mora se pronaći rešenje za taj problem. Druga bitna tema je obmana. Problem interakcije koja ne podrazumeva ljudski faktor dosad je bio aktuelan najviše u SAD, možda zato što je programski advertajzing tu postao aktuelan ranije, ali se sada širi i u Evropi. Ako imate gomilu podataka, a ne možete ništa sa njima da uradite, zato što ih nije obradio čovek već program, to onda nisu relevantni podaci“, kaže u intervjuu za Danas Met Persons, šef operativne kancelarije u kompaniji Adform, sa sedištem u Nemačkoj.

Prema njegovim rečima, kreativnost definitivno nedostaje onlajn svetu. „Pogledajte samo mobilne telefone. Situacija je ista kao u vreme začetaka onlajn advertajzinga, kada su oglašivači samo prebacili oflajn formate u veb pretraživače. Sada to isto rade sa mobilnim platformama. Uzimaju onlajn, desktop formate i ukalupljuju ih u mobilne telefone. Ko uopšte može da vidi sitne reklame smeštene u dnu ekrana mobilnog telefona? Na svojim predavanjima često pitam ljude da li se sećaju neke napredne mobilne kampanje. Niko ne odgovora. Ali kada novac uđe u igru, onda potreba za kreativnim sadržajima postaje veća.“

Persons tvrdi da se aktivnosti kompanija uglavnom svode na prodaju i kupovinu prostora u medijima i plasiranje reklamnog sadržaja na pravo mesto i u pravo vreme uz što veći domet. Međutim, kada se novac izmesti na onlajn medije, potreba za kreativnošću i privlačenjem pažnje ciljne grupe raste. Zato misli da ćemo viđati manje reklama, ali će one biti nametljivije, biće mnogo više preuzimanja i video-snimaka koje ćete želeti da pogledate.

Ceo intervju pročitajte na portalu Danasa.

Autor: B.D.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!