Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 663

Kompanija Viber veruje u lokalan pristup u komunikaciji!

0

Atanas Raykov, General Manager CEE u kompaniji Viber i jedan od predavača na Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015, koji će biti održan 29. oktobra u Beogradu, govori kako je Viber pomerio granice komunikacije i koje trendove možemo očekivati u 2016. godini.

Učestvujte u Data-Driven Marketing turneji

0

SVET – Pridružite se jedinstvenoj turneji po Velikoj Britaniji, 5. i 6. novembra, gde ćete imati priliku istražiti sve tajne Fan Engagementa i digitalnog sportskog marketinga.

Mladi kreativci za promene

0

REGION – DDB Worldwide i 22. Internacionalni advertajzing festival Golden Drum znaju da su mladi kreativci zlatni rudnik ideja koje menjaju svet. Upravo iz tog razloga ih pozivaju da sa njima podele ideje koje mogu da donesu promene u industriji. Ideje koje su zaista – Beat the Drum for Change.

Srbija je otvoreno tržište za internet inovacije!

Marijana Prpić, Head of Branding u kompaniji Google i jedna od predavača na Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015, koji će biti održan 29. oktobra u Beogradu, govori kako pokrenuti digitalnu strategiju, koji su to „moments that matter“ koje moramo prepoznati u komunikaciji sa ciljnom grupom i šta zapravo merimo u digitalu.

Krizna komunikacija u oblasti bezbednosti hrane

0

Puno je razloga zašto bezbednost hrane privlači izrazito veliku pažnju javnosti – od brige potrošača za bezbednost namirnica koje konzumiraju pa do direktnih ekonomskih interesa proizvođača, prerađivača i prometnika poljoprivrednih proizvoda. Pored toga što mogu dovesti do zdravstvenih problema (u ekstremnim slučajevima čak i smrti) potrošača/konzumenata, krizne situacije u oblasti bezbednosti hrane po pravilu donose i veliki ekonomski gubitak. Takođe, mogu dovesti do diskreditovanja pojedinih proizvođača, privremeno ili čak trajno.

Kako društveni mediji oblikuju interesovanja kupaca?

SVET – AdWeek objavio je nedavno najnovije podatke o tome kako ljudi koriste društvene medije da bi se informisali o novim proizvodima.

Oseti trendove!

0

REGION – Pod sloganom Oseti trendove, Regionalna konferencija medijskih trendova SEMPL biće održana 26. i 27. novembra u Portorožu, u Sloveniji. Tom prilikom predavanja će održati oko 20 međunarodnih i regionalnih stručnjaka iz oblasti medija i komunikacija.

The Content Studio – novina na tržištu Srbije

0

Represent System dobio je još jednog novog člana – The Content Studio, koji će od danas biti posvećen pripremi content marketing strategija i kreiranju i plasiranju kvalitetnih sadržaja koji klijentima agencije mogu obezbediti bolje poslovne rezultate i dugoročno dobre odnose sa njihovim ciljnim grupama, saopštila je agencija.

Httpool i LinkedIn partneri u 17 država centralne i istočne Evrope

Httpool je angažovan od strane LinkedIn-a kao ekskluzivni partner u prodaji oglasnog prostora u centralnoj i istočnoj Evropi.