Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Srbija je otvoreno tržište za internet inovacije!

Marijana Prpić, Head of Branding u kompaniji Google i jedna od predavača na Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015, koji će biti održan 29. oktobra u Beogradu, govori kako pokrenuti digitalnu strategiju, koji su to „moments that matter“ koje moramo prepoznati u komunikaciji sa ciljnom grupom i šta zapravo merimo u digitalu.

Tema Vašeg predavanja na festivalu KAKTUS 2015 biće – kako pokrenuti digitalnu strategiju? Zašto nam je ona potrebna i u kojoj meri kompanije danas imaju digitalne strategije?
Digitalna strategija je zapravo deo integrisane strategije poslovanja i komunikacijske strategije. Prvi deo je određen činjenicom da je tehnologija nezamenjivi deo poslovnih procesa i svi treba da razmišljaju kako ih mogu učiniti što efikasnijim. Kad je reč o komunikacijskoj strategiji, komuniciramo kroz medije koje koristi ciljna grupa, a cela populacija je danas, bez obzira na demografiju, na digitalu.

Svakodonevno smo izloženi velikim brojem informacija, trendova, inovacija… Kako pratiti relevantne trendove, a ostati veran brend ideji?
Relevantne trendove moramo pratiti znanjem: na način da razumemo koji kanal je dobar, za koje ciljeve i kako ih sve zajedno možemo optimizovati u svoju korist, a ne insistirati na upotrebi svega i svačega što je na kraju kontraproduktivno i predstavlja loše iskorišćavanje uvek limitiranih resursa.

Merenje je i dalje nedoumica kada govorimo o digitalnim komunikacijama. Kako meriti povrat uloženog novca u digitalu i šta zapravo merimo?
Da bi znali šta merimo, moramo znati koji su nam ciljevi – jednom kad imamo jasno definisane ciljeve i postoji razumevanje perfomansi pojedinih kanala, tehnologija nam omogućava da vrlo precizno merimo i optimizujemo učinak komunikacija.

Koji su to „moments that matter“ koje moramo prepoznati u komunikaciji sa ciljnom grupom? Kako su zapravo Google i društvene mreže napravile revoluciju u komunikaciji?
Opet ću ponoviti važnost znanja i upravljanja informacijama koje je digital uvelike olakšao i učinio dostupnim. Idealna komunikacijska strategija je zapravo preklapanje tri stvari: poznavanje svog branda/prozivoda/usluge, poznavanje svoje ciljne grupe i poznavanje njihovih online navika, iskustava i trendova koje slede.

Nedavno ste izjavili da je Srbija izuzetno aktivno tržište, koje sve više prepoznaje mogućnosti YouTube mreže za zaradu. Da li se danas u regionu može živeti od YouTube-a?
Srbija je zaista aktivno i otvoreno tržište za Internet inovacije i ima puno kreativnih ljudi za koje sam sigurna da će uskoro postati YouTube zvezde i izvan Srbije i regiona.

Koje trendove možemo da očekujemo u 2016. godini?
Definitivno možemo očekivati rast pregleda videa i dominaciju mobile-a kao sad već prve platforme za pretraživanje Interneta.

Prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015 biće održan 29. oktobra u Beogradu, pod sloganom „Ideje koje opstaju“. Više informacija pronađite na www.kaktus.rs.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!