today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Srbija je otvoreno tržište za internet inovacije!

Marijana Prpić, Head of Branding u kompaniji Google i jedna od predavača na Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015, koji će biti održan 29. oktobra u Beogradu, govori kako pokrenuti digitalnu strategiju, koji su to „moments that matter“ koje moramo prepoznati u komunikaciji sa ciljnom grupom i šta zapravo merimo u digitalu.

Tema Vašeg predavanja na festivalu KAKTUS 2015 biće – kako pokrenuti digitalnu strategiju? Zašto nam je ona potrebna i u kojoj meri kompanije danas imaju digitalne strategije?
Digitalna strategija je zapravo deo integrisane strategije poslovanja i komunikacijske strategije. Prvi deo je određen činjenicom da je tehnologija nezamenjivi deo poslovnih procesa i svi treba da razmišljaju kako ih mogu učiniti što efikasnijim. Kad je reč o komunikacijskoj strategiji, komuniciramo kroz medije koje koristi ciljna grupa, a cela populacija je danas, bez obzira na demografiju, na digitalu.

Svakodonevno smo izloženi velikim brojem informacija, trendova, inovacija… Kako pratiti relevantne trendove, a ostati veran brend ideji?
Relevantne trendove moramo pratiti znanjem: na način da razumemo koji kanal je dobar, za koje ciljeve i kako ih sve zajedno možemo optimizovati u svoju korist, a ne insistirati na upotrebi svega i svačega što je na kraju kontraproduktivno i predstavlja loše iskorišćavanje uvek limitiranih resursa.

Merenje je i dalje nedoumica kada govorimo o digitalnim komunikacijama. Kako meriti povrat uloženog novca u digitalu i šta zapravo merimo?
Da bi znali šta merimo, moramo znati koji su nam ciljevi – jednom kad imamo jasno definisane ciljeve i postoji razumevanje perfomansi pojedinih kanala, tehnologija nam omogućava da vrlo precizno merimo i optimizujemo učinak komunikacija.

Koji su to „moments that matter“ koje moramo prepoznati u komunikaciji sa ciljnom grupom? Kako su zapravo Google i društvene mreže napravile revoluciju u komunikaciji?
Opet ću ponoviti važnost znanja i upravljanja informacijama koje je digital uvelike olakšao i učinio dostupnim. Idealna komunikacijska strategija je zapravo preklapanje tri stvari: poznavanje svog branda/prozivoda/usluge, poznavanje svoje ciljne grupe i poznavanje njihovih online navika, iskustava i trendova koje slede.

Nedavno ste izjavili da je Srbija izuzetno aktivno tržište, koje sve više prepoznaje mogućnosti YouTube mreže za zaradu. Da li se danas u regionu može živeti od YouTube-a?
Srbija je zaista aktivno i otvoreno tržište za Internet inovacije i ima puno kreativnih ljudi za koje sam sigurna da će uskoro postati YouTube zvezde i izvan Srbije i regiona.

Koje trendove možemo da očekujemo u 2016. godini?
Definitivno možemo očekivati rast pregleda videa i dominaciju mobile-a kao sad već prve platforme za pretraživanje Interneta.

Prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015 biće održan 29. oktobra u Beogradu, pod sloganom „Ideje koje opstaju“. Više informacija pronađite na www.kaktus.rs.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!