today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kompanija Viber veruje u lokalan pristup u komunikaciji!

Atanas Raykov, General Manager CEE u kompaniji Viber i jedan od predavača na Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015, koji će biti održan 29. oktobra u Beogradu, govori kako je Viber pomerio granice komunikacije i koje trendove možemo očekivati u 2016. godini.

Na festivalu Kaktus 2015 govorićete na temu „The Next Frontier of Communication“. Možemo li reći da je Viber napravio veliki iskorak i revoluciju u komunikaciji?
Najvažniji efekat Vibera bio je u tome što je raširio mogućnost besplatnog poziva putem mobilnog uređaja, što je funkcija koja nije bila dostupna pre nego što je Viber lansiran i iz tog razloga je naša kompanija pokrenula mnoge druge servise da slede taj primer.

Kompanija Viber poznata je po stalnim inovacijama i mogućnostima za korisnike. Kako Vi vidite put kojim će se kretati kompanija, posebno kada govorimo o ovom delu Evrope?
Cilj nam je da donesemo još naprednih mogućnosti našim korisnicima i strateškim partnerima na polju distribucije društvenog sadržaja, društvenih igara, lokalizovanog pristupa stikerima, kao i personalizovanom servisu poruka.

Prema poslednjim podacima, u Centralnoj i Istočnoj Evropi ima oko 27 miliona korisnika Vibera i ovaj region spada među tri najzastupljenjija. Koji su izazovi pred Vama kada je u pitanja razvoj poslovanja kompanije i koje su specifičnosti korisnika u ovom delu Evrope?
Glavni izazovi u regionu leže u održavanju brze stope rasta, kao i da se novi servisi i funkcije učine popularnim i široko prihvaćenim, sa obe strane – i korisnika i partnera, poput onih tradiocionalnih. Poredeći prosečnu stopu aktivnosti naših korisnika ovde, sa prosečnom Viber zajednicom, potvrda je da ćemo imati mnogo uspešnih projekata u ovom regionu.

Viber kao multinacionalna kompanija ima pravila komunikacije. Na koji način će oni uticati na lokalne kampanje i lokalnu strategiju kreiranja sadržaja?
Duboko verujemo u lokalizovan pristup kako u direktnoj komunikaciji ka korisnicima u okviru naših promotivnih aktivnosti, tako i u pravcu da im omogućimo da šire dobre vibracije svuda oko sebe koristeći lokalne sadržaje i funkcionalnosti samog Vibera. Ovo je pristup koji nas izdvaja, a biti globalna kompanija sa jakim lokalnim pristupom prema promenama čini nas uspešnim.

Koje trendove, po Vašem mišljenju, možemo da očekujemo u 2016. godini, kada su u pitanju mobilne aplikacije i telekomunikacione usluge?
2016. biće godina kada će aktuelni trend prelaska korisnika sa društvenih mreža na mesindžere postati veoma vidljiv, što će neizbežno dovesti do povećanja značaja razmene informacija kroz taj novi kanal, kako za same korisnike, tako i za društvene zajednice koje se na njega oslanjaju. To će se pretvoriti u otvorenu bitku za novu dominaciju na polju povezivanja korisnika, o čemu ću više govoriti na festivalu Kaktus 2015.

Prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015 biće održan 29. oktobra u Beogradu, pod sloganom „Ideje koje opstaju“. Više informacija pronađite na www.kaktus.rs.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!