Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 662

Koliki je stvarni uticaj blogera?

Agencija Universal Media predstavila je nedavno najnovije Wave8 istraživanje o navikama korisnika društvenih mreža. Jedna od zanimljivih tema ovog istraživanja bila je i koliki je stvarni uticaj blogera, a rezultate istraživanja pogledajte na infografiku ispod.

Stare podele na ON i OFF više nemaju smisla!

0

Matija Vujović, CEO & Creative Director i Vladimir Grčić, Creative strategist u agenciji Kitchen Prague i jedni od predavača na Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015, koji će biti održan 29. oktobra u Beogradu, govore koji sastojci su potrebni za ukusnu digitalnu kampanju, kao i mogu li i na koji način nove tehnologije biti “ukusne” kako za brendove, tako i za potrošače.

Novinarstvo na Fakultetu za diplomatiju i bezbednost

Novi program Fakulteta za diplomatiju i bezbednost – Novinarstvo ima cilj da utiče na formiranje nove generacije novinara, koji se bave savremenim medijskim formama razvijenih pod uticajem novih tehnologija.

Prvi video oglas na Instagramu u Srbiji

Instagram je tokom prethodnog perioda najavio značajne novine u svom radu, a ovih dana su te najave postale realnost. Tako su velike internacionalne kompanije požurile da zauzmu svoje pozicije na Instagramu putem novog načina plasmana svojih proizvoda.

Apple i Google najvredniji brendovi na svetu

0

SVET – Kompanije Apple i Google najvredniji su brendovi na svetu, pokazuje najnovije istraživanje Interbrand-a. Apple je došao na ovu poziciju zahvaljujući velikoj popularnosti pametnih telefona i tableta koje proizvodi.

OpenIT 17. i 18. oktobra u Beogradu

0

Kada je 2006. godine grupa studenata okupljena u organizaciji AIESEC na Fakultetu organizacionih nauka započela projekat OpenIT, studentima je pristup neformalnom obrazovanju i konferencijama iz oblasti tehnologije bio gotovo nedostupan. Danas, devet godina kasnije, gotovo svakog meseca postoji minimum jedna konferencija za mlade IT-evce i preduzetnike, no OpenIT i dalje nudi jedan od najboljih i najinteraktivnijih sadržaja.

„Doktori za brendove“ u globalnom REBRAND Hall of Fame

0

REGION – Svetski autoritet u oblasti brendiranja REBRAND protekle je nedelje objavio svoj Hall of Fame™ u kojeg je uvrstio 26 brend konsultanata, među kojima su i stručnjaci iz prve regionalne brending agencije Brandoctor. Ovi su se „doktori za brendove“ tako našli rame uz rame velikim globalnim igračima poput Interbranda, Landora, Siegel + Gale ili FutureBranda.

Like, Tweet i Share u službi Top 100 kompanija u Hrvatskoj

REGION – Čak 78 od 100 najvedić hrvatskih kompanija aktivno je na barem jednoj od 6 najpopularnijih
društvenih mreža (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Google+ i YouTube), pokazalo je istraživanje
„Like, Tweet i Share u službi Top 100 kompanije“, koje je sprovela Quadrans, agencija za komunikacijsko savetovanje.

Clio Awards: 5 trendova koji će oblikovati budućnost oglašavanja

0

SVET – Tri člana žirija Clio nagrade podelili su svoja zapažanja o trendovima koje su primetili tokom pregledanja radova i ono što oni misle da bi nas moglo očekivati u budućnosti.

Otvorena dva „Grada za vrapce“ u Beogradu

0

Zvanično su otvorena dva „Grada za vrapce“, koje je Raiffeisen banka poklonila Gradu Beogradu. Nova zaštićena staništa sastoje se od kućica i hranilica za vrapce, a nalaze se u Malom Tašmajdanu i u Banjičkoj šumi, koja odnedavno nosi ime Timotija Džona Bajforda.