Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 656

Bezbedno-mobilna Srbija!

Bezbednost na Internetu u Srbiji slabo je regulisana oblast i tom aspektu ne posvećuje se dovoljno pažnje, zaključak je panela „Mobilno, a bezbedno u Srbiji“, u organizaciji Fondacije „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS).

Prodavac magle i prodavac snova

0

Magla me je uvek podsećala na nešto mutno, sivo, nevidljivo, blizu i opasno. Mnogima je, naprotiv, prva asocijacija na ovu vremensku pojavu marketing. Jedna od najčešćih fraza koju srećem kada u društvu gledam TV program koji se prekida reklamom je “opet ovaj marketing i prodaja magle”.

Oblikovanje digitalnih ličnosti na Facebooku

Kako bismo bili sigurni da je zajednica korisnika na Facebookovoj fan stranici ona koju neka kompanija želi okupiti oko svog brenda, preko je potrebno detektovati njene karakteristike, interese, vrednosti i potrebe. To radimo tako što se služimo podacima dostupnima putem Facebook audience Insightsa.

Gerila PR-u ponovno donosi profit

0

Koliko god su za uspešno oglašavanje važne ideje, gotovo toliko važna je i primena novih platformi oglašavanja, koje su sve brojnije i uticajnije. Ono što je donedavno bio Facebook, sad je Instagram, a ono što je nekad bio samo tekst novi potrošači vole doživeti višedimenzionalno pa im marketing stručnjaci sve češće prenose poruke videospotovima ili kratkim filmovima.

Rok za prijavljivanje radova za SEMPLER nagrade do 6. novembra!

Rok za za ovogodišnje SEMPLER takmičenje za najbolje medijske strategije traje do 6. novembra, do kada sve zainteresovane agencije, medijski stratezi, oglašivači i mediji mogu prijaviti svoje radove. Sempler takmičenje je deo najveće regionalne konferencije medijskih trendova SEMPL, koja će se ove godine održati 26. i 27. novembra u Portorožu, Slovenija.

Grey Group proglašen agencijom godina na EACA Euro Effies!

0

SVET – Proglašeni su pobednici 2015 EACA Euro Effies. Grey Group EMEA osvojila je Euro Effie za Agenciju godine, dok su Grand Prix za izvanredan rad dobili DDB Berlin i Deutsche Telekom za kampanju “Travel & Surf”.

Tačka na „A“!

0

REGION – Nakon što je prošle godine proslavila prvih, uspešnih deset godina rada, ove godine agencija Abrakadabra integrisane komunikacije odlučila se i simbolički okrenuti novu stranicu. Tako se Abrakadabra odlučila obesiti poznati čarobnjački šešir o klin i predstaviti moderni, sveži vizuelni identitet s kojim kreće u sledeće razdoblje.

mt:s Noć Reklamoždera 28. novembra u Sava centru

0

Šesnaesta mt:s Noć Reklamoždera, noć čije ideje slave milioni ljudi širom sveta, jedinstvena „LA NUIT DES PUBLIVORES!“, održaće se 28. novembra u Sava centru u Beogradu.

IAA Apprentice Conference 6. i 7. novembra u Dubaiju

0

SVET – Dubai će 6. i 7. novembra biti domaćin tridesete IAA Apprentice konferencije, koja tradicionalno okuplja studente završnih godina, odnosno sve one koji planiraju da na bilo koji način zakorače u marketing struku.

Dodeljene nagrade KAKTUS 2015!

0

Marketing mreža nagradila je sinoć najbolje integrisane kampanje na prvom nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015. Za nagrade ove godine konkurisalo je ukupno 113 projekata.