today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gerila PR-u ponovno donosi profit

Koliko god su za uspešno oglašavanje važne ideje, gotovo toliko važna je i primena novih platformi oglašavanja, koje su sve brojnije i uticajnije. Ono što je donedavno bio Facebook, sad je Instagram, a ono što je nekad bio samo tekst novi potrošači vole doživeti višedimenzionalno pa im marketing stručnjaci sve češće prenose poruke videospotovima ili kratkim filmovima.

Ipak, svako uspešno oglašavaje čini dobra priča koja počinje idejom i završava realizacijom kojoj je cilj zaokupiti potpunu pažnju potrošača i doneti profit klijentu. Da bi to i bilo, oglašavanje mora biti inovativno, što znači izvedeno kvalitetno sa što manje troškova, a upravo je štedljivo oglašavanje prednost društvenih mreža i uopšte novih medija.

Marina Čulić Fischer, glavna direktorka Dialog komunikacija, tvrdi da rezultat zavisi od ciljeva svake pojedine kampanje, klijenta i komunikacijskog napora.

Nepotrebni mediji
Za široku i brzu interakciju s potrošačima najbolji je Facebook, a ‘micro sajtovi’ su najbolje rešenje kao središnja platforma za informacije u slučaju vremenski ograničenih kampanja. Svaka kampanja koja izlazi iz uhodanih šablona je inovativna. Mediji danas pružaju neverovatne tehničke mogućnosti, u kojima su samo nebo i budžet limiti za inovaciju. Rekla bih da se inovativnost u tom segmentu danas svodi na svežu kombinaciju medija, kreativnost u formatima i dodatnu vrednost koju možete stvoriti ako radite s pravim ljudima. S druge strane, mediji danas i nisu nužno potrebni ako radite ciljane kampanje, za uži krug ljudi, jer na raspolaganju imate i vlastite medije s kojima možete napraviti puno uz zanimljiv sadržaj, dobru ideju i originalan koncept. Meni se najinteresantnijim čini baš taj aspekt inovativnog sadržaja, po tome se najpre možete odmaknuti od konkurencije. A za to je najčešće potrebna samo hrabrost.

Ljudi u priči
U poslednje vreme za brend komunikaciju sve češće izlazimo na Instagram za kojeg nažalost još uvek nema službenih podataka o korištenju u Hrvatskoj, ali naše analize influencera pokazuju da je to naprosto must have kanal za ovu vrstu komunikacije. To automatski podrazumeva i produkciju foto i video sadržaja. Saradnja s blogerima i influencerima postala je deo svakodnevnog posla, ali tu uvek ima prostora za nova, kreativna rešenja. Dobar primer je lokalna adidas kampanja pokrenuta povodom lansiranja Superstar Supershell Artwork kolekcije, u kojoj smo sarađivali s umetnicom OKO, blogerkom Ellom Dvornik i kreativcima iz Grupa studija u vezi Instagram takmičenja Pass the creativity forward.

U poslednjih godinu dana u komunikaciju kampanja kao alat uveli smo i gerila evente, koji su odavno izmišljeni, ali kod nas do sada nisu imali većih efekata, jer su naši ljudi dosta inertni po pitanju fizičke interakcije. Međutim, s dobrim planiranjem može se napraviti čudo. Odličan primer je gerila event s momcima iz umetničke grupe PimpMyPump za kampanju Evropske komisije, video se može pogledati na našem You Tube kanalu.

Izvor: Lider, novinarka Kata Pranić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!