today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dodeljene nagrade KAKTUS 2015!

Marketing mreža nagradila je sinoć najbolje integrisane kampanje na prvom nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015. Za nagrade ove godine konkurisalo je ukupno 113 projekata.

Kampanja „Drama u taksiju“ agencije McCann Beograd i Jugoslovenskog dramskog pozorišta osvojila je priznanje u kategoriji Viralni video u integrisanoj kampanji, kao i Grand Prix – Integrisana kampanja godine. McCann Beograd proglašena je Agencijom godine, dok je Jugoslovensko dramsko pozorište osvojilo priznanje Oglašivač godine.

U kategoriji TV u integrisanoj kampanji nagrada je pripala agenciji Leo Burnett i kompaniji Vip Mobile za kampanju „Viber/Vajber“, dok je priznanje Radio u integrisanoj kampanji otišlo u ruke agenciji Ovation BBDO i kompaniji Marbo Product za kampanju „Chipsy bećarac“.

McCann Beograd i Muzej nauke i tehnike nagrađeni su u kategoriji Print u integrisanoj kampanji za projekat „Samo za radoznale“, a Communis DDB i kompanija Bambi osvojili su nagradu za kampanju „Plazma Milky Sandwich: venčanje mleka i Plazme“ u kategoriji BTL u integrisanoj kampanji.

Kampanja „Naša stvar“ agencije Leo Burnett i Apatinske pivare dobitnik je u kategoriji PR u integrisanoj kampanji. Priznanje u kategoriji Social media u integrisanoj kampanji otišlo je u ruke agenciji Executive Group i The Coca-Cola Company za projekat „Za muškarce, ne za dečake“.

Članovi Žirija dodeli su nagradu i agenciji Direct Media i Telenor banci za projekat „Telenor Banka – virtuelni vodič“ u kategoriji Mobile u integrisanoj kampanji. Agenciji Popular Bruketa & Žinić OM pripalo je priznanje u ketagoriji Event u integrisanoj kampanji za projekat „Nešto lepo kao čokolada“.

Kampanja „Nescafe 3u1 Start Here“ agencije Publicis Beograd i kompanije Nestle Adriatic osvojili su nagradu u kategoriji Outdoor u integrisanoj kampanji.

Prva nacionalna dodela godišnjih nagrada u oblasti integrisanih komunikacija izazvala je veliko interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Za nagrade, koje se dodeljuju u 13 kategorija, konkurisalo je ukupno 27 agencija i preko 50 kompanija.

Ove godine stručni žiri činili su ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije radio u sastavu: Anja Radulović (Leo Burnett), Borislav Miljanović (Represent Communications), Boris Marčetić (Popular Bruketa&Žinić OM), Vesna Ćeranić (Executive Group), Vladimir Ćosić (McCann Beograd), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO), Dejan Ranđić (DNA Communications), Igor Grmuša (Degordian), Ivan Živković (Pioniri Communications), Lea Stanković (Communis DDB), Marina Grihović (Headline i Dkit), Miloš Ilić (LUNA/TBWA Belgrade), Miloje Sekulić (Homepage), Nevena Kurtović (Fusion Communications), Nebojša Babić (Orange Studio), Slaviša Savić (New Moment New Ideas Company), Srđan Erceg (HUGE Media), Srđan Mihajlović (Grey Belgrade), Tamara Bekčić (Chapter 4 PR) i Toni Laurenčić (Idea Plus Communications).

Regionalni žiri činio je: Alen Kekić (I TO NIJE SVE!, Hrvatska), Vanja Blumenšajn (Señor, Hrvatska), Vesna Beganović (Via Media, Bosna i Hercegovina), Zoran Trojar (Sonce.net, Slovenija) i Oliver Noveski (Brand Union, Makedonija).

SPISAK FINALISTA I DOBITNIKA SA PROSEČNIM OCENAMA

Više informacija o festivalu možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!