Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Tačka na „A“!

REGION – Nakon što je prošle godine proslavila prvih, uspešnih deset godina rada, ove godine agencija Abrakadabra integrisane komunikacije odlučila se i simbolički okrenuti novu stranicu. Tako se Abrakadabra odlučila obesiti poznati čarobnjački šešir o klin i predstaviti moderni, sveži vizuelni identitet s kojim kreće u sledeće razdoblje.

Za osmišljavanje novog identiteta zaslužna je agencija Bruketa&Žinić OM. Miran Tomičić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM, rekao je: “Naš je zadatak bio osmisliti novi vizuelni identitet koji će komunicirati integrisanu komunikacijsku uslugu koju Abrakadabra pruža, ali zadržati postojeće prepoznatljivo ime.”

Kako se agencija htela odmaknuti o dosadašnjeg identiteta, bilo je potrebno osmisliti ozbiljan vizual koji će komunicirati sve odlike dosadašnjeg delovanja Abrakadabre. “Do rešenja za logotip došli smo razmišljajući o prirodi današnjih komunikacija u kojima se informacije u vrlo kratkom roku mogu proširiti celom kuglom zemaljskom. Ta se činjenica veže i na potrebu kontinuiranog komuniciranja s javnostima, jer čim završi jedan ciklus, drugi počinje. Zato novi logotip imenom agencije Abrakadabra opisuje kružnicu, aludirajući upravo na tu činjenicu globalnih i neprekidnih komunikacija,” dodao je Miran Tomičić.

Uz novi logotip, najveća novost je slogan koji mu je pridružen – “Stvaramo kako govorimo.”

Manuela Šola, direktorka i vlasnica agencije Abrakadabra kaže: “Razmišljajući kako najbolje sumirati delovanje do sad i napraviti pomak za nadolazeći period, okrenuli smo se značenju same reči Abrakadabra za koje smatramo da savršeno opisuje temelj onoga što agencija predstavlja na tržištu.”

Više informacija prođite na sajtu agencije Abrakadabra.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!