Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 652

Njujorška škola komunikacijskog biznisa

0

Nema nas puno u Srbiji koji imamo šansu da radimo u sistemu koji servisira preko 50 klijenata čiji su godišnji fijevi veći od milion dolara. I onda svaka prilika kada možemo da vidimo, čujemo ili naučimo kako oni rade, zlata je vredna. Tako sam prošle nedelje bio u poseti Weber Shandwick ofisu u Njujorku.

#kaktus2015 video: Predavanje Mike Brandta, Urge, Denmark

0

Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge, održao je predavanje na festivalu KAKTUS 2015 na temu „Advertisingawesomeness – Forget the Product. Forget the Idea. Forget the Campaign“.

Ketchum: Predstavljeni rezultati istraživanja Novi kodeks muškaraca

0

SVET – Ketchum, jedna od vodećih svetskih agencija za odnose s javnošću, sprovela je globalno istraživanje na uzorku od više od 3.500 žena i muškaraca, kojim su ispitali najpopularnije stereotipe o muškarcima.

Zašto treba odbaciti ideju za koju svi glasaju?

0

SVET – Jack Ma prvi je kineski biznismen koji se pojavio na naslovnici Forbes magazina. Potiče iz siromašne porodice, a promenio je i nekoliko profesija. Iza sebe ima mnogo uspona i padova, uspeha i promašaja. Osnivač je Alibaba Group, najuspešnije online kompanije u Aziji.

Digitalni marketing nije destinacija, već interesanto putovanje!

0

„Većina marketara pravi osnovnu grešku misleći da ljude zanima šta žele da kažu. Ne zanima ih. Dobri marketari postavljaju ljude na prvo mesto, pa im tek onda nude vrednosti, dok loši marketari samo pokušavaju da izvuku vrednost iz njih“, rekao je Dave Birss, slobodni urednik marketinškog web sajta i magazina u Evropi – The Drum, za blog Prototip.

Hvala oglašivačima!

0

SVET – Svrha oglašavanja je da ljude navede da nešto kupe. Za kupovinu im je potreban novac, a da dobiju novac, treba im banka.

Međunarodno komuniciranje u informacionom društvu

Knjiga u izdanju preduzeća Clio, Međunarodno komuniciranje u informacionom društvu, može biti predmet pažnje, ne samo stručne javnosti koja se interesuje za razvoj savremenih oblika komunikacione prakse, nego i šire publike koja želi da razume kako se društvo menja pod uticajima novih informaciono-komunikacionih tehnologija.

Ne u moje ime!

0

SVET – Posle terorističkih napada u Parizu na Twitteru i Facebooku ponovo je pokrenuta kampanja #NotInMyName (Ne u moje ime) kojom su mladi muslimani širom sveta želeli da pokažu da „Islamska Država“ ne reprezentuje islam ni na koji način.

Dobar sadržaj nije dovoljan…?

0

Orijentisana isključivo prema digitalu, ali s nekoliko predavača koji su napravili iskorak, AllWebMK konferencija obilovala je korisnim i osvežavajućim predavanjima, piše Jasno&Glasno.

Komunikacija brenda sa potrošačima odlučujući je faktor za uspeh!

Medijska industrija je u krizi. S jedne strane promovišemo trendove, s druge strane sve je manje onih koji te trendove mogu ispratiti. Poslovni model koji je u medijskoj industriji postojao 300 godina i uglavnom bio oslonjen na oglašavanje polako umire. Šta raditi u tom slučaju? Sa čime se sve oglašivači suočavaju danas i kakva je situacija na medijskom tržištu u jadranskoj regiji, govori Valerija Prevolšek, direktorka SEMPL-a, najveće konferencije medijskih trendova u regionu.