Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Njujorška škola komunikacijskog biznisa

Nema nas puno u Srbiji koji imamo šansu da radimo u sistemu koji servisira preko 50 klijenata čiji su godišnji fijevi veći od milion dolara. I onda svaka prilika kada možemo da vidimo, čujemo ili naučimo kako oni rade, zlata je vredna. Tako sam prošle nedelje bio u poseti Weber Shandwick ofisu u Njujorku.

I sve sto sam tamo video bilo je veličanstveno. Od zgrade u kojoj su smestene agencije IPG grupe, preko prostora u kojem rade kolege do načina kako su u poslednje tri godine menadžeri agencije promenili pravac sopstvenog razvoja. Kada poslujete tako da vam je najmanji mesečni fee 15.000 dolara, da bez te cifre i ne ulazite u bilo kakvu komunikaciju sa potencijalnim klijentom onda se vrlo lako upadne u učmalost, jer budimo iskreni teško je menjati ono što je tako dobro i profitabilno. Ali njujorške kolege su na vreme shvatile da su promene u industriji neminovne i korenite. Zato su još pre nekoliko godina investirali puno novca i vremena u razvoj komuciranja putem društvenih mreža. Kažu da su tada bili gledani sa nevericom od agencija koje su se čvrsto držale masovnih medija i zadovoljavanja potreba klijenata u tom domenu.

Sledeći trend koji su primetili i na njega odgovorili jeste razvoj integrisanih komunikacija. Klijentima je bilo sve teže da rade sa velikim brojem agencija i specijalista, a trebalo je postavljati kreativne ideje i egzekutirati ih na sve vise komunikacijskih kanala. Videli su da je kompanijama svejedno od koga te ideje stižu – marketingskih, PR ili digitalnih agencija. Zato su angažovali kreativce sa iskustvom iz marketinških agencija i počeli da se takmiče i na terenu gde su krativne agencije bile dominantne. I to je dalo dobre rezultate, pa sada u svim timovima imaju multidisciplinarne stratege koji osmišljavaju celokupne strategije i za ofline i za online komunikaciju.

I treća novina koju su implementirali krajem prošle godine jeste proizvodnja medijskog kontenta. Shvatili su da samo pripremanje sadržaja za medije nije dovoljno, da klijenti traže više i kvalitetnije. Sa druge strane veliki broj štampanih i internet medija otvorio je svoje kanale za native advertising i objavljivanje kvalitetnih brand priča. Zato je Weber Shandwicku po ugledu na neke druge manje kontent marketing agencije počeo da zapošljava najkvalitetnije kadrove iz medija, ali ne kao do sada da rade PR, već da nastave da sa bave novinarstvom i kreiraju interesantne i kvalitetne sadržaje za klijente. Video sam da kontent marketing strategija menja i same osnove poslovanja jednog velikog PR džina kao što je Weber Shandwick.

Zato i mi u Representu kao afilaciji ove velike svetske kompanije za nekoliko zemalja u regionu radimo na istim smernicama. U integrisane komunikacije ušli smo još ranije, otvorili smo The Content Studio, a u kratkom periodu nameravamo i značajnije da pojačamo naše digitalne kapacitete.

Autor teksta: Borislav Miljanović, CEO, Represent Communications

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!