today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dobar sadržaj nije dovoljan…?

Orijentisana isključivo prema digitalu, ali s nekoliko predavača koji su napravili iskorak, AllWebMK konferencija obilovala je korisnim i osvežavajućim predavanjima, piše Jasno&Glasno.

Konferenciju je otvorio Ivan Minić (burek.com) koji je zapravo ukazao na nešto što uzimamo zdravo za gotovo – internet. Bacač koplja Julius Yego naučio je bacati koplje preko YouTubea i ove je godine na svetskom prvenstvu osvojio zlato! Primeri poput ovog nizali su se i uveli nas u izuzetno zanimljiv dan u kojem smo dobili i nekoliko značajnih brojki.

Pawel Kolenda iz IAB Poljska pokazao je nekoliko zanimljivih podataka izvučenih iz istraživanja koje je sprovedeno na području Jugoistočne Europe. Tako smo saznali kako 41% korisnika tokom gledanja TV-a surfuje po web stranicama, 40% proverava e-mail, a 35% bavi se aktivnostima vezanim uz školu ili posao. Većina to, naravno, radi na pametnim telefonima.

Ružica Vrdoljak Ličina (404) govorila je o nastupu showa The Voice na svim digitalnim platformama, pri čemu je na Twitteru bio globalni trend i dogurao do 2. mesta. Osim toga, važno je spomenuti kako je različit sadržaj kreiran za svaku društvenu mrežu te da su korišćeni i novi kanali, i to čim su se pojavili. U slučaju The Voicea, bio je to pametno iskorišten Periscope. Jedan od zaključaka bio je i kako dobar sadržaj nije dovoljan – potrebna je i kvalitetna distribucija, odnosno komunikacija.

Farewell digital, naslov je predavanja koje je održao Dave Birss. Nakon što je izašao iz marketinga (bio je kreativni direktor u nekoliko agencija), snimio je dokumentarac, web seriju, napisao knjigu te izradio nekoliko zabavnih web stranica. Dave se osvrnuo na nešto o čemu i sami u Hrvatskoj volimo pričati, a to je „smrt“ digitalnih agencija, odnosno „sukob“ tradicionalnih i novih medija. Problem je, rekao je Dave, što svaki sektor, bez obzira na to je li reč o digitalnom, PR-u, tradicionalnom, rešenje problema klijenta vidi upravo u onome što oni rade. Preciznije, ne počinje sve onako kako bi trebalo – kvalitetnom strategijom i idejom people first. Kako digitalno više nije the thing, digitalcima je poručio da sada, kad više nisu prvi, moraju biti najbolji, a klijentima da uvek odvoje 20% budžeta za eksperimentalne, nove stvari. Celo predavanje obilovalo je rečenicama za citiranje: Bolje mnogo malih ideja nego jedna velika; Ljudi u digitalu najbolji su jer su fokusirani na budućnost! i sl.

Ceo tekst pročitajte na blogu Jasno&Glasno.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!