Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ketchum: Predstavljeni rezultati istraživanja Novi kodeks muškaraca

SVET – Ketchum, jedna od vodećih svetskih agencija za odnose s javnošću, sprovela je globalno istraživanje na uzorku od više od 3.500 žena i muškaraca, kojim su ispitali najpopularnije stereotipe o muškarcima.

Prava je istina da su muškarci danas kompleksniji nego ikada. Muškarci diljem sveta redefinišu šta to zapravo znači biti muškarac i pišu Novi kodeks muškaraca. Ovo su najčešći mitovi o muškarcima u odnosu na rezultate istraživanja:

MIT 1 – MUŠKARCI SE PONAŠAJU KAO DECA
Muškarci se ne ponašaju u skladu sa svojim godinama? Ne nužno. Ponašanje današnjih muškaraca kompleksno je i slojevito, a ne jednolično. Istraživanje pokazuje da muškarci delom usvajaju obrasce ponašanja mlađe generacije, ali delom i starije zbog čega situacija više nije crno-bela.

MIT 2 – KAD SE MUŠKARCIMA NEŠTO SVIDI, RAZGLASE TO SVIMA
Gomila internet stranica sa sadržajem za muškarce koji imaju dobar smisao za humor i koji čim vide nešto prikladno to imaju potrebu podeliti sa svima pomalo gubi na snazi. Jedno od najvećih otkrića studije jeste postojanje tzv. alfa manfluencera koji sadržaj koji oni smatraju kvalitetnim dele isključivo s bliskim prijateljima. Izbirljivi su, verni omiljenim brendovima i rođene vođe čije se samopouzdanje ne treba graditi kroz širenje poruka.

MIT 3 – MUŠKARCI GUBE MOĆ
Mnogobrojni recentni članci i knjige teoretišu o padu moći muškaraca koji u novom, digitalizovanom dobu, u kojem žene doživljavaju svoj veliki profesionalni uspon zapravo postaju nepotreban faktor u radnoj okolini. Ova studija pokazala je da tome nije tako i da i muškarci imaju još štošta za ponuditi na tržištu rada.

Osim tri spomenuta mita, studija je istražila poglede na ponašanje i stavove muškaraca u dobi od 18-54 godina po pitanju karijere, deljenja online sadržaja, zdravlja, muževnosti i samospoznaje, roditeljstva i međuljudskih odnosa i seksa.

„Rezultati ovog istraživanja donose važne informacije koje su relevantne pri kreiranju strategije svakog brenda jer omogućavaju identifikovanje specifičnih komunikacijskih obrazaca kojima se brendovi povezuju s influencerima, a upravo im to daje autentičnost. Poznate, zastarele i izlizane stereotipe trebamo pospremiti u fioku i prihvatiti kompleksnost današnjih muškaraca koja doprinosi i svojevrsnom zamagljivanju granica među spolovima“, rekla je Marina Čulić Fischer, direktorka agencije Dialog komunikacije, Ketchumov ekskluzivni zastupnik u Hrvatskoj.

Celokupan izveštaj pogledajte na sajtu: https://www.ketchum.com/special-report/new-man-code-report

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!