Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 642

Možda baš sada vaš brend gubi 1.000 potrošača?

0

Dugogodišnja praksa je merenje zadovljstva klijenta zasnivala na intencijama potrošača. Međutim, iz svojih privatnih iskustava znamo da ne ostvarimo baš sve što smo nameravali. Profesor Phil Klaus, autor EXQ metode za merenje zadovoljstva klijenata, pitao nas je prošlog meseca na jednom predavanju: „Da li zaista ostvarujete svoju novogodišnju rezoluciju da smršate 5kg za 3 meseca?“ Pomislila sam: „Gde me nađe, profesore, baš sa kilažom?“

Nagrade su signal!

0

Beogradska advertajzing agencija OvationBBDO ispratila je 2015. godinu serijom priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije UEPS. Kreativna rešenja koja ispostavljaju su za OvationBBDO ishod partnerske komunikacije i međusobnog razumevanja sa kompanijama koje ih angažuju.

Važno je da razmenjujemo mišljenja!

0

Marketing mreža pokrenula je kratku anketu među kolegama iz kompanija i agencija na temu – zašto je važan networking u struci? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

Inovacija je ključ koji otvara vrata uspeha u svim sferama biznisa!

0

Vuk Kosovac, izvršni direktor strategije i marketinga Societe Generale banke, specijalno za Marketing mrežu govori koliko je značajno za jednu banku da ozbiljno zakorači u online svet, u kojoj meri građani Srbije prepoznaju potencijale e-bankarstva i koje trendove možemo očekivati u 2016. godini.

Projekat “Ušće godina želja” dobio zlatno UEPS priznanje

0

Na tradicionalnoj dodeli godišnjih nagrada koje uručuje Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) autorima najboljih kreativnih radova u domenu tržišnih komunikacija, projekat Ušće Shopping Centra „Ušće godina želja“ osvojio je zlatno priznanje za promotivne integrisane kampanje u kategoriji maloprodaja i usluge.

Džon Bredford predavač na Spark.me 2016!

0

REGION – Džon Bredford je prvi potvrđeni predavač konferencije Spark.me 2016 koja će biti održana 28. i 29. maja, u hotelu Mediteran u Bečićima, objavili su organizatori.

Dodeljene UEPS nagrade!

0

Na ovogodišnjoj dodeli priznanja u oblasti tržišnih komunikacija UEPS, agencija Communis proglašena je za agenciju godine 2015. Osim toga, Communis je drugu godinu zaredom ostvario najveći uspeh osvojivši čak 25 nagrada – devet zlatnih, devet srebrnih i sedam bronzanih priznanja, za klijente IDEA, Roda, Heineken, Bambi, Dijamant, Reebok, Alpha Bank, BASF, Tikveš, GSK.

Koliko u Srbiji znamo o content marketingu?

0

Marketing mreža pokrenula je anketu na teme – Internet za mala i srednja preduzeća, online komunikacija, content marketing, izgradnja brenda na globalnoj mreži itd. Naši čitaoci postavili su nam pitanja, a u narednom periodu objavićemo odgovore relevantnih sagovornika.

Trendovi na društvenim mrežama za 2016.

Očekuje nas zanimljiva godina na društvenim mrežama. Novi oblici komunikacije, oglašavanja, nova tehnološka rešenja i još puno zanimljivih mogućnosti, čekaju da iskoristimo njihov puni potencijal.

Potrošači više pažnje usmeravaju na native nego na standardne oglase!

0

Native advertising je vrsta oglašavanja, koja odgovara obliku i funkciji platforme na kojoj se pojavljuje. U mnogim slučajevima, manifestuje se kao članak ili video produkcija oglašivača s posebnom namerom da promoviše proizvod, dok je odgovarajući oblik i stil jednak onome koji bi se inače mogao videti u radu redakcije.