Na ovogodišnjoj dodeli priznanja u oblasti tržišnih komunikacija UEPS, agencija Communis proglašena je za agenciju godine 2015. Osim toga, Communis je drugu godinu zaredom ostvario najveći uspeh osvojivši čak 25 nagrada – devet zlatnih, devet srebrnih i sedam bronzanih priznanja, za klijente IDEA, Roda, Heineken, Bambi, Dijamant, Reebok, Alpha Bank, BASF, Tikveš, GSK.
Veliki broj nagrada osvojile su i agencije New Moment New Ideas Company, Leo Burnett, Ovation BBDO, Draftfcb Afirma, Scholz&Friends, Homepage, Pioniri Communications i drugi.
Nagradu za životno delo dobio je Dragoljub Mićko Ljubičić za trodecenijski upečatljiv, po mnogo čemu nenadmašnan kreativni doprinos struci.
Dobitnik UEPS-ovog Grand Prix-a za 2015. godinu je: kampanja Dobro jutro džezveri, agencije MMS Leo Burnett, klijent Doncafe Strauss Adriatic.
Nagrada Dragan Sakan New Idea uvedena je 2010. godine i ove godine slavi mali jubilej, pet godina postojanja u okviru godišnjih priznanja UEPS-a. Ove godine nagradu Dragan Sakan New Idea dobila je agencija Scholz & Friends za kampanju Neotpevana pesma.
Sa najviše osvojenih bodova prvi UEPS-ov oglašivač godine postao je Grand Prom.
Udruženje za tržišne komunikacije Srbije ove godine slavi 55 godina rada na аfirmаciji i unаpređenju komunikаciono-mаrketinško-propаgаndne struke. Svake godine se na Dan propagandista nаjuspešnijim аgencijаmа i pojedincimа dodeljuju priznаnjа zа ostvаrene rezultаte u struci u protekloj godini.