Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 638

Networking čini da kao struka rastemo!

0

Marketing mreža pokrenula je kratku anketu među kolegama iz kompanija i agencija na temu – zašto je važan networking u struci? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

Bruketa i Žinić u Parobrodu

0

U okviru programa „442, dani ZG pop kulture“ sutra u 19 časova, beogradskoj publici predstaviće se Davor Bruketa i Nikola Žinić u Parobrodu.

Zašto saopštenje za medije treba da održimo u životu?

0

Odnosi s javnošću treba da se drže sledećeg pristupa – ako imate dobru priču, ona će se “prodati” sama. Veština našeg posla je u tome da prepoznamo priču.

Isti, a ipak pomalo različiti!

0

Brendovi ponekada menjaju svoje nazive u državama širom sveta, kako bi se prilagodili demografskim i kulturnim obrascima podneblja. JustTheFlight objavio je zanimljiv infografik koji predstavlja iste, ali pomalo različite brendove. Da li je promena naziva u različim državama dobar marketinški potez?

Manje je više!

0

Izazov 250215- (296 of 350)Da li je moguće da se sa što manje reči, vizuelnih komponenti, kao i bez primene agresivnih i obimnih kampanja privuku potencijalni korisnici ka određenom brendu?

Milenialsi – generacija koja menja svet!

0

Milenialsi ili oni koji su rođeni između 1980. i 2000. godine jedna su od najinteresantnijih demografskih grupa marketing stručnjacima i brendovima. Ova potrošačka grupa ima novac, izbegava tradicionalne metode komunikacije i veliki deo vremena provodi na mreži. Zanimljivo je i to da u proseku provere svoj smartphone čak 43 puta dnevno.

Maja Dujlović nova članica Abrakadabra tima!

0

REGION – Hrvatska agencija Abrakadabra bogatija je za još jednog člana svoga tima. U sektoru organizacije događaja stigla je Maja Dujlović na mesto Event Executive. Dosadašnje profesionalno iskustvo u osmišljavaju i realizaciji događaja, odnosima s javnošću, marketingu i društvenim medijima prikupljala je u agenciji Projektil i to u radu s klijentima kao što su Google, Nike i Mars.

Prijave za Cannes Lions otvorene do 21. januara!

0

SVET – Takmičarski deo festivala kreativnosti Cannes Lions ove godine uvodi nekoliko izmena u takmičarskim kategorijama. Između ostalog, kategoriju štampanih oglasa širi na izdavaštvo (Print & Pbulishing Lions), iz kategorije internet i mobilnih aplikacija su izdvojili realizacijski deo i kreirali novu kategoriju Digital Craft.

Kvalitetan sadržaj na forumu #izazov2016!

0

Drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 biće održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Vraški delotvoran native advertising!

0

Moda native marketinga ujedinila je sveto trojstvo – medije, marketingaše i ‘piarovce’ – u pokušaju poštenog prenosa precizno odabranih informacija do ciljane publike.