Drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 biće održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.
Teme drugog regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Teme foruma biće i šta zapravo prodajemo – strategiju ili/i ideju i šta klijenti više cene, kao i da li je marketinškim stručnjacima mesto u top menadžmentu kompanije i kako ga osvojiti.
Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: LOREAL Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar i mnoge druge. Na forumu IZAZOV 2016 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI.
„Umrežavanje i poslovno povezivanje trend je, ali i izazov broj jedan već nekoliko godina, a tako će biti i u 2016. Granice država u kojima poslujemo postale su nam tesne, zahtevi tržišta i potrošača sve su veći, a budžeti sve manji. Mnogi od izazova sa kojima se struka danas susreće posledica su globalnih promena, trendova i tendencija, ali i lokalnih ili regionalnih okolnosti, na koje možemo da utičemo. Zato je neophodno putem različitih poslovnih događaja povezati komunikacione stručnjake, obezbediti im konstruktivan dijalog i razmenu iskustava, ne bi li se ukazalo na izazove i aktuelne trendove u profesiji, ali i kako bi se radilo na praktičnom unapređivanju znanja stručnjaka i umrežavanju“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža, koji je organizator foruma IZAZOV 2016.
Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 traje do 12. februara, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs