today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto saopštenje za medije treba da održimo u životu?

Odnosi s javnošću treba da se drže sledećeg pristupa – ako imate dobru priču, ona će se “prodati” sama. Veština našeg posla je u tome da prepoznamo priču.

Od svih nas se manje više traži da prodajemo priče koje niko ne želi da čuje. Mi znamo da moramo obezbediti neprijatni telefonski poziv, samo da čujemo ono “ne” i da obezbedimo povratnu informaciju za klijenta. To su one neugodne situacije koje nerviraju novinare i koje se ističu kao naše greške u radu sa klijentima. U svom poznatom tekstu o tome zašto je saopštenje za medije mrtvo, Mike Butcher iz TechCruncha kaže: “Saopštenja za medije su uglavnom pisana na način na koji bi PR klijent pisao vest. Obično su veoma opširna i dizajnirana tako da se zadovolji klijent”.

Loše saopštenje za medije je beskorisno. Ali, format definitivno nije mrtav. Ako se koristi pravilno, saopštenje za medije osigurava interesantnu i relevantnu informaciju, i ako pretpostavimo da se pravilno plasira u medije, dopreće do čitalaca.

PR je kreativna industrija. Mi nismo plaćeni da sedimo i telefoniramo novinarima sa starim pričama koje su nam dali klijenti. Slanje glupog, nevažnog saopštenja velikom broju medija neće pomoći nikome i verovatno će više naškoditi nego pomoći izgradnji odnosa sa obe strane. Dobar profesionalac treba raditi direktno sa klijentima da razvije interesantne priče koje će biti zanimljive medijima. To je ono kako trebamo nastaviti rasti u godinama koje su pred nama. Budite iskreni sa vašim klijentima. Recite im ako nešto neće raditi.

Umesto gubljenja vremena na pisanje saopštenja za medije koje oni neće čitati, savetujemo da klijenti stave saopštenje na svoje web stranice dok mi radimo na nečem drugom za naše kontakte u medijima. Rezultat ovog pristupa je bolji za naše klijente. Veština dobrog PR-a je da napravi zanimljiv sadržaj koji je i interesantan medijima i nosi klijentove ključne poruke. Jedna ključna poruka u top mediju je uvek bolja od 5 običnih koje će samo proći kroz news servise.

Prava veština modernog PR profesionalca nije više u stvaranju odnosa samo sa nekoliko ključnih novinara. To je još uvek važno, ali talentovani PR profesionalci razvijaju interesantne i privlačne priče za svoje klijente i koriste svoje veze da bi ih ispričali u medijima. Ako vam kao klijentu PR agencija nikad ne da povratnu informaciju ili vam ne predloži bilo šta čime biste postigli bolje rezultate, treba ponovo da proceniti vaš odnos. Vi njih ne plaćate samo da bi aktivirali vaše ideje, vi želite iskoristiti njihovo znanje i iskustvo da biste dobili bolje rezultate.

Saopštenje za medije je još uvek itekako živo. Dobre priče su još uvek tu i čekaju da budu predstavljene, korektno pozicionirane i date pravim kontaktima u pravo vreme.

Izvor: Prime Blog

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!