Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 352

Nagrade za jedinstvenu kampanju kojom slika dobija svoj zvuk u glavama posmatrača

0

SVET – Kompanija Coca-Cola dobitnik je zlatnog i bronzanog lava u Kanu za jedinstvenu marketinšku kampanju pod nazivom „TRY NOT TO HEAR THIS”. Ideja ove kampanje koja se našla u magazinima, novinama i na bilbordima širom Evrope, bila je da obožavaoci probaju da ne čuju i ne zamisle dobro poznate zvuke koji su povezani sa slikama koje gledaju – otvaranje Coca-Cola limenke ili flašice i čuvene mehuriće.

Cannes Lions: Kampanje koje pomeraju granice kreativnosti

SVET – Završen je još jedan Cannes Lions festival. Dodeljene su i poslednje nagrada u kategorijama Mobile, Film, Innovation, Radio & Audio, Brand Experience & Activation, Creative Effectiveness, Creative eCommerce, Titanium, Glass: The Lion For Change i Sustainable Development Goals Lions, kao i specijalne nagrade.

Niko ne može predvideti uspeh startapa!

Patrick Bosteels, Co-Founder kompanije Stage-Co, koja pomaže startapima da razviju svoje ideje i pripreme se za investicije, specijalno za Marketing mrežu govori o značaju mentorstva, ali i startap ekosistemu u Evropi – šta nedostaje i koji su potencijali.

Summer get together

0

Pred nama je zabavno, ali radno leto! Agencija Represent Communications najavila je veliku humanitarnu akciju “Summer get together”, na kojoj može da učestvuje svako ko to želi, a jedini uslov je da se donese dokaz o humanitarnoj donaciji.

Ulaganje u razvoj tima i zaposlenih važna stavka agencija u Srbiji u 2019.

Marketing mreža objavila je rezultate prvog talasa istraživanja #AgencyReport19. Ove nedelje objavljujemo drugi deo ovog istraživanja koji se odnosi na planove za budući poslovni razvoj agencija u Srbiji.

McCann Talks: “Mobilni telefoni vratili moć nazad u ruke potrošača”

0

Jamie Peate, Global Head of Retail Strategy u McCann Woroldgroup, zajedno sa koleginicom Marie Koropisz, prethodne sedmice održao je niz radionica sa timovima u agencijiama McCann, UM i Drive. Jamie poseduje višedecenijsko iskustvo u radu sa klijentima iz domena maloprodaje, poznat je i po radu na nagradjenim kampanja za kompaniju Aldi. U razgovoru sa Katarinom Pribićević, direktorkom strateškog planiranja u agenciji McCann Beograd, Jamie otkriva kao vidi budućnost maloprodaje, na koji način digitalizacija utiče na potrošača ali i koje savete bi podelio sa mladima koji žele da se bave advertisingom.

Otvorene prijave za Young Drummers 2019!

0

Slovenačka Turistička Zajednica i Golden Drum Festival vas pozivaju da se pridružite tradicionalnom Young Drummers takmičenju za najbolji i najkreativniji poster na temu „Slovenija, zemlja čistih i zdravih voda“.

Predstavljen žiri za SoMo Borac 2019 i otvorene prijave

REGION – I ove godine na Weekend Media Festivalu u Rovinju od 19. do 22 septembra biće otkriveno ko je imao najbolje digitalne kampanje u devet kategorija. SoMo Borac se dodeljuje sedmu godinu zaredom, a do sada je sveukupno imao 765 prijava, 124 podeljene statue, 54 pobednika, 122 člana žirija i oko 2300 posetitelja dodele. Nagrada je to koja daje veliko priznanje i onima u prvim redovima kroz kategoriju CM godine, ali i uz čiju ćete SoMoRitanac kategoriju sigurno pustiti suzu ili dve.

MarTech Challenge: otvoreno regionalno takmičenje za startape u oblasti marketinga!

U cilju povezivanja marketinške industrije i inovativnih preduzetnika i osnaživanja startap scene u regionu, DIRECT MEDIA United Solutions pokrenula je regionalno takmičenje za startape u oblasti marketinga i komunikacija.

Kvalitetna egzekucija važan je aspekt uspešnog startapa!

Kristijan Kocić, COO startapa Sixpence i Co-Director organizacije Startup Grind Belgrade, specijalno za Marketing mrežu, govori o startap ekosistemu u Srbiji, ali i da li je za uspešan startap važnija ideja ili egzekucija.