today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Egzekucija je ključ uspešne kampanje!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Darko Buldioski, Founder, New Media (MK), rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Kako privući i zadržati mlade talente u kreativnoj industriji? Zašto su talenti „pogonsko gorivo“ industrije?
Radimo u jako dinamičnoj industriji gde je neophodno da koračate napred u svakom pogledu. Mladi su ključ da bi se održala energija i inovativnost, jer i pored toga što ja znam da su Snapchat ili TikTok aktuelni, to nije dovoljno. Jednostavno prošlo je moje vreme da mogu da ispratim tu dinamiku. To znači da bi zadržali mlade u svojoj ekipi moramo ostaviti dovoljno prostora da oni rade ono u čemu uživaju i najbolje funkcionišu. Da ih ne sputavamo i da uvek budemo spremni za neki novi „ludi“ eksperiment.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Postoje dve važne stvari koje su za mene ključne u nekoj kampanji. Prva je originalnost, odnosno pristup komunikaciji,  ideja koja stoji iza same kampanje, korišćenje što većeg broja kanala i sl, a druga stvar je egzekucija. Nažalost, kada se ocenjuje rad kroz lepo spakovan case study u dvominutnom videu jako malo može da se vidi sama egzekucija, naročito ako je digital u pitanju. Ali to ne znači da ne postoji opcija da se potraže „tragovi“ kampanje na netu. Prema tome, ja bih rekao da ključ za jedan dobar case study nije da se samo odradi video koji bi izgledao „too good to be true“, već da prikaže ili ostavi prostor da se vidi sama egzekucija ideje.

********

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište – kampanja koju je osmislila i realizovala agencija sa sedištem u Srbiji za regionalnog ili globalnog klijenta, odnosno za drugo tržište.

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!