Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Možemo u parku, na klupi il’ u jarku…

REGION – Možemo u parku, na klupi il’ u jarku – pevala je Viktorija Đonlić Rađa davne ’96. u velikom hitu Nema veze.

Ova pesma poslužila je kao inspiracija kreativcima iz Señora za koncept kampanje za novu Iskonovu uslugu Wi-Fi MESHtar, sa kojom, bez obzira na veličinu prostora, uvek imate 100% Wi-Fi signal.

Kako je Viktorija u originalnoj pesmi bila neopterećena izborom lokacije za “voljenje telima”, tako u novoj verziji može bezbrižno surfovati odakle god hoće, jer uz Wi-Fi MESHtar – ima veze!

„Užitak je bio raditi na obrađivanju ovog megahita (koji mi je earworm preko 20 godina), a bilo je lepo i prisetiti se perioda u kojem je kreativnost u domaćoj pop muzici bila na vrhuncu“, rekao je Jurica Ćorluka, kreativni direktor u Señoru.

Projektni tim:
Señor
Vanja Blumenšajn – Vrlo kreativni direktor, copywriter
Jurica Ćorluka – Kreativni direktor, copywriter
Zvonimira Milevčić – Junior copywriter
Stipe Bačić – Vođa projekta
Tomislav Fabijanić – Dizajner

Produkcija – More Magnets:
Filip Filković Philatz – Reditelj
Renata Lučić – Producent
Toni Renaud – DOP

Muzika:
Guido Mineo – kompozitor

Iskon:
Iva Pregernik Jungić – Direktorka marketinških komunikacija
Tajana Čonka – Specijalista u marketinškim komunikacijama
Krešimir Madunović – Predsednik uprave
Gordan Glušac – Marketing direktor

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!