today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Ideja – prva, najbitnija i poslednja stavka!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ivana Zeković, Creative Director, Saatchi&Saatchi, rekla je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored talenata, i inovacijama. Šta je za Vas inovativna kampanja? U kojoj meri su agencije u Srbiji s jedne, i klijenti s druge strane zaista spremni za hrabre i inovativne kampanje?
To je kampanja koja se ne zaboravlja, koja u sebi nosi takvu ideju da svima za sobom baca prašinu u lice i postavlja izazove za buduće dane. Nažalost, takvih nema mnogo. Tek poneka kampanja “zasija”. Nestala je hrabrost u celom procesu, želja da se nešto menja… Veliki broj klijenata i agencija nemo sedi skrštenih ruku i posmatra krajnji ishod. Letargija, u tom smislu, vodi u propast celokupnu industriju. Mislim da je krajnje vreme da zajedno stanemo na put svemu – dobrom komunikacijom, jasnom vizijom brendova, bezgraničnom hrabrošću i željom da pomeramo granice.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ideja je sve. Prva, najbitnija i poslednja stavka. Bez nje, svako slovo, svaka art direkcija, gubi smisao i težinu. Važnije od toga ne postoji. Nadam se da će ove godine na KAKTUSU biti puno dobrih ideja, koje će nas staviti pred slatke muke prilikom žiriranja.

*****

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Digitalna integrisana kampanja – kategorija u kojoj se prijavljuju najbolje kampanje koje su kreirane isključivo za online kanale komunikacije, uz korišćenje najmanje tri digitalna kanala komunikacije – social media, web site, mobile, IoT, AI, data, video, aplikacija,

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!