Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 328

Korporativni brend važniji je nego ikada!

0

Skaiste Sruogaite, Corporate Affairs Director za Baltics, Balkan, Adriatic u kompaniji MARS, jedna je od ključnih predavača ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019. Tim povodom, razgovarali smo sa njom na temu budućnosti korporativnih komunikacija.

Najavljena još dva mentora u okviru programa edukacije za startape na festivalu KAKTUS 2019

Marketing mreža objavila je imena još dva mentora programa edukacije za startape, koji će biti održan u okviru prvog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana inovacija, 29. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre.

Sberbank realno super kampanja

0

Rad u službi za marketing i komunikacije u Sberbanci podrazumeva kreativno i inovativno razmišljanje. S druge strane, ono što se na prvi mah previdi jeste i jasno razumevanje usluga i proizvoda koje banka nudi širokom broju potrošača, kao i poznavanje visoko zahtevnog bankarskog tržišta.

Karter Marej: 6 pravila za bolju kreativu kojima su me naučili klijenti

0

U svojoj dosadašnjoj karijeri još uvek nisam čuo klijenta koji kaže: „Voleli bismo da nam osmislite osrednju kampanju. Našem brendu ne treba ništa više od toga.″ Niko ne želi osrednje urađen posao, a u isto vreme, transformacija brenda iziskuje izvesnu potragu za dušom, teška pitanja, iskrenost, saradnju i izazove. Nije ni čudo zašto tako mali broj ideja i još manji broj odnosa klijent-agencija uspe da zaživi.

Javier Campopiano, Erik Kessels i Roya Zeitoune na IF! italijanskom festivalu kreativnosti!

0

SVET – Šesti po redu IF! italijanski festival kreativnosti biće održan od 7. do 9. novembra u Milanu.

Regan Warner jedna od predavača na festivalu #kaktus2019!

0

Regan Warner, Creative Director agencije McCann London (UK), jedna je od predavača ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019. Ona će, u okviru Dana inovacija, govoriti na veoma zanimljivu temu „Making Age a Non-Issue“.

Komparativna analiza samoregulacije oglašavanja u Hrvatskoj i UK

0

REGION – U želji da se približi problematika etičnosti oglašavanja i njene ukupne društvene odgovornosti i utvrdi efikasnost samoregulacije, Kamilo Antolović, Mario Fraculj i Antonio Mikatović pristupili su analizi rada samoregulatornih tela i samog sadržaja etičkih dvoumljenja koja su ocenjivala etička tela.

Skaiste Sruogaite jedna od glavnih predavača na festivalu #kaktus2019!

0

Skaiste Sruogaite, Corporate Affairs Director for Baltics, Balkan, Adriatic, MARS, jedna je od ključnih predavača ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019. Ona će, u okviru Dana inovacija, govoriti na veoma zanimljivu temu „Tomorrow starts today. Are we ready?

Počinju registracije za konferenciju CGA Belgrade 2019

0

Treća beogradska konferencija kompjuterske grafike i umetnosti CGA Belgrade održaće se 1. i 2. novembra pod sloganom Bujanje, u zgradi Jugoslovenske kinoteke u Uzun Mirkovoj 1. Kao i prethodnih novembara ovo je povod da se u Beogradu okupe neka od najatraktivnijih imena u oblasti produkcije vizuelnih efekata, gejminga, animacije, digitalnih umetnosti i dizajna čime Srbiju stavljaju na mapu evropskih kreativnih gradova.

Super TV reklama

0

Kako je super kada dođeš kući, a tamo te čeka sve što voliš! Možeš da se smeješ da te ceo komšiluk čuje, možeš da pustiš suzu, da navijaš kao da si u prvom redu, možeš da se zaljubiš ili da saznaš nešto novo!