Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Promocija publikacije ADBOOKA 30. oktobra na festivalu #kaktus2019!

Promocija publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže i uz podršku lista Nedeljnik, biće održana 30. oktobra od 17:30 časova na festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2019. Ulaz je slobodan uz obaveznu prijavu na mejl ivana@marketingmreza.rs

Publikacija ADBOOKA namenjena je kreativnoj industriji u Adriatic region. Ovogodišnje izdanje publikacije objavljeno je pod sloganom Advertising can change the world!

U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 160 strana, koja će sadržati najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih kominikacija. Počevši od ove godine, Adbooka će izlaziti jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu. Pored toga, publikacija će imati i humanitarni karakter, a novac koji se bude prikupio od prodaje dela tiraža na festivalu KAKTUS 2019 biće 100% doniran udruženju NURDOR.

„Kao medijska kuća koja neguje autorsko novinarstvo, svesni smo važnosti tekstova, intervjua i analiza, a pre svega relevantnosti onoga o čemu pišemo. Čitaoci su često veoma potcenjeni kod nas, a zapravo su veoma informisani i jako je važno pružiti im kvalitetan sadržaj. Adbooka je zamišljena upravo tako da izborom sagovornika i autora afirmiše kreativnu industriju, talente i kampanje u regionu, kao i da edukuje, u čemu smo mi prepoznali važnost ovog projekta i podržali ga. Nije zanemarljivo ni to što će tiraž biti distribuiran onima koji žive kreativnost, kao i činjenica da sve ima humanitarni karakter. Nadamo se da će tekstovi i na našem sajtu, pod rubrikom Adbooka, biti veoma čitani“, rekla je Jelena Jevtić, direktorka marketing lista Nedeljnik.

„Marketing mreža veruje da advertising industrija može da promeni svet i podstakne promene. To je jedino moguće samo ako kao struka rastemo i razvijamo se, a za to je, sa druge strane, potrebna sinergija i zajednički rad oglašivača, agencija i medija. Adbooka je upravo projekat koji ima za cilj da podstakne saradnju i doprinese razvoju i unapređenju kreativne industrije u Srbiji i regionu“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

Adbooka će do kraja godine dobiti i svoje elektronsko izdanje koje će biti dostupno na srpskom i engleskom jeziku.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!