Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 251

Ko želi i zbog čega da zabrani TikTok i šta zaista stoji iza te afere?

Nastao je pre pune četiri godine, ali je postao “trn u oku” tek kada se zvanično, u martu 2020. godine “popeo” na prvo mesto po broju “download-a” kada su aplikacije u pitanju, na globalnom nivou. TikTok – društvena platforma koja izaziva više kontroverzi nego ijedna do sada.

#kaktus2020: Rutina je pogubna za kreativnost!

0

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ilinka Crvenkovska, kreativna direktorka agencije IDEA+Communications Skopje, rekla je…

Clutch objavio listu najuspešnijih tech kompanija u Hrvatskoj!

REGION – Clutch, vodeći svetski online servis za B2B sektor, objavio je juče listu najuspešnijih hrvatskih tech kompanija.

Hrvatska priča s međunarodnom nagradom

0

REGION – Agencija Brigada osvojila je BigSEE Interior Design Award za prostorni koncept i dizajn postavku izložbe Jedna hrvatska priča.

#kaktus2020: Suština je bitnija od lepo dizajnirane prezentacije!

0

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Dejan Šijuk, kreativni direktor u agenciji Aquarius Banja Luka, rekao je…

Kako podstaći bezbedan i uspešan ekonomski oporavak?

0

Nema sumnje da je 2020. jedna od najizazovnijih godina u našim životima. U roku od nekoliko nedelja firme i poslovi su počeli da zaostaju i prave velike gubitke. Od otkazanih događaja i poremećenih lanaca nabavke, do rada od kuće i pretnji po sajber bezbednost, i kompanije i pojedinci se suočavaju sa novom normalnošću (ili post-normalnošću) dok se uticaj pandemije širi.

Sberbank četvrtu godinu zaredom proglašena najvrednijim ruskim brendom

SVET – Sberbank je četvrtu godinu zaredom zadržala vodeću poziciju u godišnjem rangiranju 50 najvrednijih brendova u Rusiji koje je objavila međunarodna kompanija „Brend Finance“, sa neverovatnom vrednošću brenda od 11.2 milijardi dolara. Ostalih 5 vodećih kompanija su Gazprom, Lukoil, Rosneft, i Železnice Rusije.

Otvorene prijave za Eurobest 2020!

0

SVET – Jedan od najvećih evropskih festivala kreativnosti Eurobest otvorio je prijave za 2020. godinu.

Prva revizija medijske odgovornosti na društvenim mrežama

IPG Mediabrands objavio je reviziju medijske odgovornosti, prvu svoje vrste, kao deo većeg napora koji je usmeren na unapređenje bezbednosti brendova i medijske odgovornosti u oglašavanju. Mediabrands revizija platformi društvenih mreža temeljena na principima medijske odgovornosti usmerena je na zaštitu brendova i zajednica kojima brendovi služe, merenje uticaja štetnog sadržaja i procenu pravila privatnosti različitih platformi i njihove primene.

#kaktus2020: Najbolja priprema prijave je rad na projektu!

0

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Nemanja Stanković, Creative Director u agenciji Executive Group, rekao je…