Brand Impact Award za vino Untouched by Light!

REGION – Penušavo vino Untouched by Light, projekat agencije Bruketa&Žinić&Grey i Radgonskih gorica, osvojio je Brand Impact Awards bronzanu medalju.

Reč je o prvom penušavom vinu na svetu koje se proizvodi, prodaje i pije u potpunom mraku, kao odgovor na istraživanja koja pokazuju da svetlost ima negativan uticaj na vinske arome.

Brand Impact Awards nagrađuje najbolje projekte brendiranja na svetu, a Untouched by Light je jedini projekat ove godine nagrađen u kategoriji alkoholnih pića.

Među ovogodišnjim su pobednicima i snažni brendovi poput Mailchimpa, platforme za e-mail marketing i newslettere; britanski dnevni list The Guardian; Mixcloud, muzički streaming i Cadbury čokolada.

Projekte je ove godine ocenjivao žiri sastavljen od 28 stručnjaka među kojima su bili i predstavnici respektabilnih svetskih agencija za brendiranje, kao što su Domenic Lippa iz Pentragrama i Peter Knapp iz Landora.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari